I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rottweiler valp [hjälp och tips]

Övrigt - Blandat

   

2008-03-18 14:57

Rottweiler valp [hjälp och tips]

Har funderat ett bra tag nu på att skaffa mig en liten vovve och tror mig nu har kommit fram till att jag vill ha en Rottweiler valp. Har läst på en hel del på internet och även bestämt mig för en tik då detta är min första hund. Har som jag tidigare skrev läst en hel del, men om ni har TIPS och RÅD till mig så vore det schysst om ni kunde droppa lite sådant. Vet förhoppningsvis det mesta, men överdriv gärna med info, det gör bara gott. Tycker ni jag är dum i huvudet som skaffar en Rottweiler som första hund kan ni väll skriva det också ifall ni vill, men gärna med en bra anledning isåfall.

SÅ ÖS PÅ NU GOTTFOLK. LÄR MIG ALLT, så är det förhoppningsvis något jag ej redan läst. Vill ha all information för min och hundens skull, det är vad tråden bygger på.


Har dock en liten parentes då vi har en allergiker i hushållet: Fäller dom mycket? Har inte hittat något rakt svar på denna fråga.

Tack på förhand

- OKAAAAJ