I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad har hant o Sverige?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-14 10:41

Vad har hant o Sverige?

Jag har inte varit i Sverige pa ett halvar, vad har hant dar?
Har fatt lite info fran vanner och familj men det ar mest privata grejer.


Vad har fjortisarna haft for sig och pa sig? Jag har hort att det var inne med vitt lappstift?

Vilken var arets julklapp?

Vad har Linda Rosing haft for sig? Ar hon fortfarande pa toppen av riksfjant-listan eller har nagot annat silicon bradat henne?

Vilka latar har kommit? Vilka har spelats sonder?
Dar jag ar ar man lite efter med det dar med populara latar sa det har blivit 2 x Rihannas paraply-lat-period for mig..

Vad har moderaterna gjort? Har ni fatt er extra tusenlapp i manaden an?

Vilka spelningar missade man?

Nagon ny reklam som fatt dig att krakas?

Har ni hort om Kicki Danielsson? Kommer hon att gora ytterligare en comeback i arets Melodifestival?

Vad hittar man pa H&M nu? Vad hade man for jacka denna vintern? Vad hade man pa fossingarna?

Filmer? Vilka har man missat? Vilka maste man hyra och vilka var skitdaliga?

Vilken var din finaste vinterdag?

Har Ica nagra spannande nyheter? Precis innan jag akte lanserade de stora couscous. Wow!! Gott, eller?

Vad ar senaste bantningstrenden? Haller GI i sig eller ar det nagot annat man ska trycka i sig?

Har nagon kand manniska trillat av pinn?

Vad har hant pa whoa? Vilka tradar var roligast, vilka har brakat, vilka har blivit bannade, vilken trad har du hatat?

Med mera, med mera, uppdatera mig!