I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kool gångstil?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-13 21:39

Kool gångstil?

Ungefär när i livet börjar "folk" skaffa sig en kool gångstil?

Jag antar att det är i puberteten när folk formas som människor och bla-bla-bla, men varför?

Och folk med en riktigt extremt övertydligt kool gångstil, tänker de hela tiden på att de måste bibehålla samma gångstil eller börjar de gå som vanligt när tankarna löper iväg åt annat?

Känner ni någon som ni kan dela in ett före och efter i deras gångstil? Som över en sommar (vanligtvis högstadiet>gymnasiet) anammat en helt ny skrämmande häftig gångstil eller har du själv gått igenom en sån här förvandling?

Anledningen till att jag undrar är ju att man aldrig ser t. ex. en 8-åring gå runt som en arg tjackis med en överkropp som Karl Alfred, själv går jag lika efterblivet och ostabilt som när jag var liten knodd, har en högst ogenomtänkt gångstil förutom när fina damer passerar (vanligtvis blri det ändå fel - man snubbla röver en isknöl och vänder sig om koolt som att någon skulle lagt ut en fälla och man inte bara är en pinsam tönt).

Många frågor, många svar! Gör ditt bästa!

Intressepenisen hårdnar!