I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag kör Eskilstuna-Göteborg fredag 14/3. Platser finnes!

Övrigt - Blandat

2008-03-10 19:56

Jag kör Eskilstuna-Göteborg fredag 14/3. Platser finnes!

Hallå kids! Nu är det på så vis att jag förmodligen skall köra från Eskilstuna tillbaka till Göteborg på fredag. Om någon behöver skjuts så är det bara att hänga på. Tar en fyra fem timmar och är greeesatråkigt att köra själv, så sällskap hade inte varit fel. Du måste vara snäll och får varken göra sönder mig eller chefens V70.

Möjliga färdvägar är E20 hela vägen (eller kanske till Götene och sen Trollhättan-Lilla Edet/Uddevalla) eller så blir det E4 (?) till Jönköping och vidare förbi Borås och slutligen till Göteborg. Alternativen är nästan oändliga!

Möjliga konversationsämnen under färden:
° Livet.
° Döden.
° Diskutera och i tanken konstruera en undervattensboplats för uthyrning till folk som behöver vara ensamma bland fiskar en längre tid, t ex författare eller brottslingar.

Tyvärr måste jag reservera mig mot allt, men hör av er så vet jag om det finns intresse. :)

Göteborg på låtsas.

2008-03-10 20:51
Trevligt initiativ! :)
Har ju dykt upp ett par "någon som ska till <insert stad>?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-10 21:07
nästan värt att åka till eskilstuna bara för att kunna åka med till göteborg!

2008-03-10 21:15
annibuss F19

hehe jag tänkte detsamma, hadde nog varit skoj :D
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-03-10 21:38
Får passageraren välja musik? ;)
Can't break necks in boxes

2008-03-10 22:23
ååååh hobbs du är så söt!  Jag kan rekomendera hobbs, även om han dissar en till och från så är han soet :*
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-03-10 22:29
döden? det sistnämda lät ju trevligt. lycka till att få passagerare!

2008-03-10 22:33
haha tänkte precis som annibuss
Producent

2008-03-11 13:41

nästan så att det får planeras en gemensam tripp till eskilstuna för göteborgare som vill åka med hobbs tillbaks till gbg! haha

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Toastare

2008-03-11 13:52
och sen avslutas det hela med en grupphandling på Ica Focus vid Liseberg eller?
Jag skyller allt på Emma!
Producent

2008-03-11 14:02
jaaa! dom har en låtsas-vanilla coke där som är ganska niceeee =D
Nine.D
Multifaceted Creativity

2008-03-11 19:04
coke: Har dom låtsas-vanilla coke? Vad är det och mär var detta, jag var där i torsdags och då fanns bara skabbig dr. pepper från usa, andra gången på två veckor jag gick dit för att jag e sugen på dyr läsk och det fanns inget...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Producent

2008-03-11 19:12
det är vanilla coke fast från ett annat märke typ..
det var några månader sen iofs..
får la dra dit å kolla nån dag igen, den är värd!
Nine.D
Multifaceted Creativity

2008-03-11 19:16
Seriöst, var den god? Stod den på amerika-sektionen lr?
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2008-03-11 19:49
Hallå igen. Dåligt med napp, tycker jag! Det är alltså graaatis och passagerare kan få välja musik. Kan väl även plocka i närliggande städer. Hit me up med ett meddelande eller här om det låter intressant. Det är ganska oslagbart!
Göteborg på låtsas.
Producent

2008-03-11 19:54
Den var nice nice!
Stod där ja.. Den kanske bara var tillfälligt slut..

Nåja, nog offtopic om det, men fråga efter den nästa gång du är där berimbau!
Nine.D
Multifaceted Creativity

2008-03-11 19:59
Så jävla mysigt, jag blir mjuk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-12 17:42
Var tvungen att svara lite snabbt igår, men givetvis kan hela projektet avslutas med ICA Focus och så kan vi kanske tvinga Göteborgs-sevärdheten BountyBoo att möta upp oss där! Bara vi (jag?) kommer iväg runt klockan sex nånting. Dock fortfarande plågsamt dåligt med reelt intresse. :/
Göteborg på låtsas.

2008-03-13 20:49
Ifaaaaall någon nu skulle vilja åka med, så är det förmodligen förmiddag som gäller. Skönt att mitt projekt verkar bli en sån succé!
Göteborg på låtsas.