I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad hatar DU i trafiken?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-10 12:59

Vad hatar DU i trafiken?

Vissa kanske inte bryr sig, vissa kanske inte kör bil så ofta så saker inte spelar nån större roll men jag kör bil mkt så jag bryr mig höhö

jag hatar...

...lastbilar på motorvägarna, särskilt när dom ska köra om 3 andra lastbilar o håller 95 kmh istället för 90 så man ligger där o drar bakom dom en bra stund innan man kan köra förbi...blir även värre i regn när du inte ser ett skit bakom lastbilsjäveln!!!

En annan sak jag hatar som jag egentligen borde lägga ner, (men det är ju alltid lättare sagt än gjort!) är folk som ligger o fiser i vänsterfilen i typ 115-120kmh jeg menar seriöst, ska du köra en volvo s80 2,5t så kan du väl iaf trycka till lite när du ska köra om så att vi som faktist har saker att göra kan köra förbi, annars kan vi ju byta bil snarast...

o min tredje punkt går nog hand i hand lite med dom andra...när du kör 150 eller ngt så gillar man ju inte direkt när FOLK kastar sig ut på motorvägen så att du måste bromsa ner för snabbt, jag menar, varför gör man så? kollar folk inte i sina backspeglar? jag personligen väntar alltid om någon hetsar/kör snabbt tills dom e förbi, samma sak med att akta sig för folk som kör snabbt....varför ligger folk kvar o puttrar i vänsterfilen om dom märker att dom skapar kö eller liknande...

lite mer R-E-S-T-E-C-P-A! på vägarna tack

ps. dont drink and drive!!