I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du bli intervjuad?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-04 21:24

Vill du bli intervjuad?

Hej!

Jag driver ett företag som heter The Tomorrow Story. Det är en PR-byrå som framför allt jobbar med unga målgrupper, och nu håller vi på med ett projekt där vi gör en rapport på uppdrag av mobilbranschen.

Tomorrow Story: www.tomorrowstory.se. Är under uppbyggnad, tyvärr inte fixad ännu ;-(
Uppdragsgivare: Morgan www.morganforum.com

Rapporten kommer att bestå av ett tiotal intervjuer, där tjejer och killar mellan 15 och 20 år berättar om hur en vanlig fredag ser ut i deras liv.

En superduktig fotograf som blev "Årets fotograf" förra året (www.oskarkullander.se) kommer att ta individuella bilder på dem vi intervjuar, och självklart får man behålla sin egen bild

Intervjuerna kommer att genomföras nästa vecka mån (10e mars), ons (12e mars) och tors (13e mars) mellan kl. 14 och 17.30 på Birger Jarlsgatan 58 i Stockholm.

Är du intresserad av att bli en av våra intervjupersoner? Skicka mig i så fall gärna ett mail så berättar jag mer

Hälsn /Karin Geiger

[email protected]