Elixyr Power Energy – Det nya Energi snuset
"Elixyr Power Energy innehåller både koffein och taurin samtidigt som det är en ”strong” portion med högre nikotin innehåll. - Produkten ger en uppiggande effekt och är ett substitut / komplement till Energidrycker och Kaffe." Någon som har hittat detta i stockholm?
lät ju kanon. ska gamm leta
"life's a garden, dig it."
Producent
2008-02-29 17:53
haha, tung.. jag har inte sett till det alls.. är det sprojlans nysläppt snus? ska det finnas hos återförsäljare eller har dom precis annonserat att dom ska lansera det?
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Den finns i skellefteå stad för 18 kr :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns. det borde jag prova. varför har jag inte provat det? nikotin och energidrycksz är båda addictions of mine, så det borde ju vara min grej. vaqrför har jag itt gjort he än?
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
fett, så blir man beroende av både koffein och nikotin. blir svårt att byta tillbaka till något annat snus om man inte dricker kaffe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det samma Elixyr som gjorde Cigaretter förut gjorda till barn typ.
Ganjaholic P1 Koffein är inte heroin direkt.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Toastare
2008-02-29 19:28
Rapping, är det säkert.. det var ju techno-cigg inte barncigg..
Jag skyller allt på Emma!
låter ju inte så farligt.....
Toastare
2008-02-29 19:32
låter jävligt bonnigt iaf... snus och redbull typ. yeah moppegäng.
bounty jag tycker du verkar bonnig
Toastare
2008-02-29 19:38
Balhoo, men..tog du åt dig för jag var elak mot snuset. Vill du fortsätta konversationen så kan du skriva privat. det var inte meningen att trampa nån hockeysvenne på foten. sorry.
haha skulle ba se hur arg du blev. att bonnigt var ett så krystat ord visste jag inte
HÄR! Verkar vara samma tillverkare som techno ciggen ja.
Vadå techno? Cigg som är betydligt billigare och är fullt med färglada mönster på paketen. Man måste ju va rätt dum om man inte hajjar att dom riktar sig till ungdomar/BARN
Elixyr Power Energy innehåller både koffein och taurin samtidigt som det är en ”strong” portion med högre nikotin innehåll. (11mg, normalt 8mg) Verkar inte som världens hälsosammaste skit att ha i käften men jag ska defenitivt prova detta när jag hittar den i affären.
Swagman P23 Koffein är inte heroin direkt. bra att vi fick det avklarat
Skivsamlare
2008-02-29 21:01
Kul att BountyBoo agerar Sir Killa-A-Lot på Whoa. Festligt snus.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Jag köpte en dosa för en tid sedan och den är verkligen inte något att hänga i tallen. Konsistensen upplevdes mer som en påse torkat te. Lukten påminde mig om mina barndomsår som öronbarn då jag fick svälja en hems pencillin. Smaken var helt okej förutsatt att man inte tryckte på den så någon som helst saft rörde vid tungan, det medförde enbart kväljningar. Efter att ha haft inne den nog länge för att uppleva någon som helst effekt så spottade jag ut den och kastade den horribla dosan. Jag blev inte piggare, jag blev inte tillfredsställd, den glada nyheten är att jag inte röker och snusar längre. Är enbart rökare och skulle suget efter snus infinna sig så köper jag nog en ny dosa elexyr..
Toastare
2008-02-29 23:52
Hubler, men alla får snusa det om de vill! tänk inte på mina åsikter, de räknas ändå inte i slutändan. JagKommerIntePåNågot, du kanske hade varit mycket tröttare om du inte snusat den..det vet du ju inte? ;)
BountyBoo F28 Jag betvivlar att den snusen gjorde mig piggare alls, är rätt van vid koffein då jag är en typisk svensson som tar mig kaffepauser och dricker kaffe till frukost. Som sagt, jag kände ingen som helst skillnad förutom äckelkänslor. Vågar mig inte på ett nytt försök, men någon annan får ju gärna komma med en recension som inte är koffeinist i vanliga fall.
Fortfarande ingen som vet var det går att få tag på i stockholm? Vill ju prova.
Att admins sitter och fånar sig på det sättet är ju bland det löjligaste är inte eran uppgift att hålla ordning här inne ?
va?
Inte illa.