I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: västindier i Paris

Övrigt - Blandat

2008-02-26 00:46

Sökes: västindier i Paris

hej hej hallå

min tjejpolare kommer dumpa mig nån timme bland Paris bakgator för att skutta runt lite så jag vill hitta området i paris där alla west-indies hänger. Söker alltså barer, musikaffärer, matbutiker allt som har med karibien å göra, snälla hjälp mig!

BLESS

"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"

2008-02-26 15:32
Google? :) hahaha
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife.
Le King of LocKing: E.Z. Lock

2008-03-05 01:51
är paris överdrivit känt för västindiska områden, tror att det är mer spritt där än i ldn ock uk, mer afrikaner pga av olika kolonier länderna imellan tyvärr, men lycka till och posta vad du hitta i tråden yeah
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2008-03-05 23:06
jag bor i paris tyvärr har jag ingen koll på det =(
Du är ett lat stycke mat!

2008-03-05 23:58
nyss hemkommen från Paris kan jag meddela att jag misslyckades med att hitta ett sånt område. Dock kan jag informera om att det inte ska vara brist på västindiskt nattliv då jag träffade en tjej på vägen hem som hade upplevt detta.. Nästa gång mina vänner, nästa gång..
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"