I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur många här har "snott" någons flickvän?

Övrigt - Blandat

2008-02-24 16:55

Hur många här har "snott" någons flickvän?

Hejsan Whoa!

Tänkte att jag skulle berätta om hur jag snodde mitt ex från hennes ex.

Jag och mitt ex hade varit vänner 1 år ungefär och varit förälskade i varandra under tiden dock så blev det aldrig något mellan oss dvs på grund utav att jag skulle åka till USA ett år som utbytesstudent. Under mitt år i USA så höll vi kontakten via mail och telefon och vi båda lärde känna varandra på ett annat sätt än vad man gör normalt.

När jag väl kom hem ifrån USA så hade hon massvis av killar efter sig, inte så konstigt eftersom hon är grymt snygg och har en underbar personlighet, dock var hon fortfarande singel. Jag var väl inte direkt super kär när jag kom tillbaks även fast jag fortfarande var intresserad av henne, vi båda var däremot oroliga för att riskera en vänskap som varat i nästan 2 år.

Under året som gick blev jag mer o mer kär i henne men ingen av oss vågade ta steget, och det blev inte bättre av att hon lyckades bli tillsamans med en annan kille. Varför hon blev tillsamans med honom vet jag ärligt talat inte men hon var iaf inte särskillt lycklig med honom.

Min första tanke var väl att skapa lite distans mellan oss och låta känslorna svalna, men bestämde mig iaf för att försöka sno henne från honom. Detta höll på i 4 månader och ibland var jag väl nära på att ge upp. Tillslut så vart hon iaf min efter att jag övertalat henne att våga ta risken.

Gjorde en hel del skumma saker för att "vinna" henne, bland annat så målade t-bane stationen som hon bodde vid med hennes namn för att överaska henne på väg till skolan (hennes kille blev väl inte särskillt glad när han såg det).

Vi var iaf tillsamans i 3 år innan det tog slut och vänner är vi fortfarande.

Någon mer som har snott en tjej eller kille från deras partner?

If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!