Lambo!, Ett scenario med 10 personer, 9 personer skriker en av personernas namn tex, kalle. - Kalle på bordet, Kalle på bordet, Kalle på bordet - Kalle stiger upp på bordet med sitt fulla glas! publiken sjunger följande; För nu glaset till din mun (när publiken börjar sjunga börjar kalle dricka) shofadderittan lambo, drick nu upp din fylle fylle hund shofadderittan lambo se nu dropparna i glaset rinnna ner i fylle aset, lambo HEJ lambo HEJ, shofadderittan lambo! - nu ska kalle ha druclit upp sitt glas, har han inte gjort det får han fylla sitt glas igen och börja om. - har kalle druckit upp så sjunger han följande; jag nu glaset druckit har (publiken= shofadderittan lambo) kalle = ej en droppe finnes kvar (publiken = shofadderittan lambo) kalle = se nu hur jag snart ska vända, glaset på min bordsdams ända (kalle skriker LAMBO) (publiken skriker HEJ) (Kalle skriker lambo) (publiken skriker HEJ) - alla skriker SHOFADDERITTAN LAMBO! / jag lovar er, sjukt kul blir dyng full varje gång one love,..
G wuz here!