I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Resa Östersund -> Lund

Övrigt - Blandat

2008-02-21 13:16

Resa Östersund -> Lund

Hejsan!

Undrar om någon har lust att hjälpa mig komma i från Östersund till Lund så fort som möjligt?
Ge gärna förslag på billiga resor o dyl.
Har kollat sj:s auktion men min biljett finns icke här, blocket o tradera är också uppkollat.
Inte någon som är på väg söderut och skulle vilja ha med mig i bagaget om möjligt och mot peng och ett glatt leende? :)

Tack för svar.

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.

- Captain Howdy

2008-02-21 13:21
lifta

kolla bussarna

ta en taxi

hyr en cykel

2008-02-21 13:28
vem säger att man ebhöver ha biljett för att åka tåg?
Du som har stulit en diskmaskin var snäll och lämna den tillbaka genast eftersom någon har betalat för den och behöver den.

2008-02-21 13:41
WarWolf X0 : Kom med något bra förslag hur man kan undvika att visa biljett på en resa i 14 timmar ?

Finns här något seriöst eller känns det som död råtta ?
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.

- Captain Howdy

2008-02-21 15:43
CherryBlossom P21

gör dig hemmastadd på tågets toalett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-21 16:40
chana_masala P19 

Känns som ett ganska löjligt och osäkert kort! Vad jag har hört så får man gå av på nästa station, dom tycker inte det räcker med böter ( iofs inte jag heller ) om du inte har en rapp käft som är väl påläst inom det hela vill säga.

- Captain Howdy