I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värsta Döden

Övrigt - Blandat

2008-02-18 02:57

Värsta Döden

Shenna alla

va är den värsta döden ni kan tänka er

ja vet att de finns en till sånn här tråd men ja hitta den inte så ja gjorde en till

men iaf min e nog om man va mitt ute i atlanten o sen hoppa man ner i vattnet o bada sen flyter båten iväg sen känner man hur någon tar tag om foten på en o de är typ the ring flickan som drar ner o man hinner ungefär leva 20 meter ner

2008-02-18 04:00

Ok din död var lite lame.
Drunkna i kokande eller iaf skållhet diarré känns jobbigt. Få långa nålar (väldigt smala) tryckta genom kroppen med början på fötterna och sen uppåt, flera hundra ska det vara. Bli ihjälhyvlad av mormor.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-18 05:02
levande begravd.
mama said knock you out

2008-02-18 08:26
gaze P16 hahahaha din död var ju typ lite små fjantig, tror jag skulle skratta mig till döds om det hände mig hahah :P

Min värsta död borde typ vara självmord, tänk hur illa man måste må för att kunna klara av att göra det! Ofta får jag höra typ något i den här stilen när nån ska förklara varför den personen gjorde som han/hon gjorde "Ja han var väl lite deprimerad :((" ... Vafan man är inte bara lite deprimerad om tar sitt eget liv, då måsten man ju vara på den djupaste botten!
Rocka kamelen en gång

2008-02-18 13:19
ihjälhyvlad av mormor HAHAHAHAHAHAH :DDDDDDDDDDDD

Aa levande begravd är nog ingen höjdare.

scenen i saw 3 är inte så fresh heller, hon som blir sönderfrusen av sprinklerna i kylrummet :S alt. svarta snubben som vrids sönder i nån maskin..
RATED R!

2008-02-18 14:30
Åka ruschkana fullt av rakblad och landa i en pool fullt med aceton

WORD!

jag trodde bara det var jag som kommit på ruschkane-döden..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-18 15:16
tycker det e konstigt att ni nämner de här smärtgrejerna..  är ni inte medvetna om att kroppen slår ifrån när den värsta smärtan träffar...   du blir medvetslös och förblöder..  inte säkert att det ni pratar om känns nämnvärt utom chocken och medvetslöshet.   Levande begravd däremot..
mama said knock you out

2008-02-18 17:28
inlåst i ett rum med raka väggar som man inte kan klättra på. och en stor stekpanna som golv som höjs sakta men säkert..

2008-02-18 18:02
åå jag ÄLSKAR de här trådarna.

Min värsta är nog att drunkna i en pool fylld med kackerlackor och daggmaskar. Tänk er att när man hållt andan så länge man bara kan och sen tvingas andas in krypen. Fyfan vilken känsla. Sen ska det komma ner ugglor och picka sig igenom skinnet för att komma åt maskarna. Eller ja, ugglor över huvud taget måste vara inblandade.

2008-02-18 20:05
nej: typ ugglor på tapeterna?
Rocka kamelen en gång

2008-02-18 20:09
Bli påkörd av tvärbanan .

2008-02-18 21:15
Torterad (a lá medeltiden)  till döds, av killen som snodde din flickvän.

2008-02-18 21:57
syraöverdos

2008-02-20 23:22
DegenereraD P27 det gör den inte alls. under vissa stunder kan man ha tur och svimma av/bli medvetslös, men om en duktig torterare gör sitt jobb på dig så kan du leva i ständigt pågående fruktansvärda smärtor tills du dör av infektionerna från såren.
Idag är jag farlig

2008-02-21 08:38
gaze P16

Är det din verkliga uppfattning? :)

2008-02-21 14:16
Bli släpad efter en skenande häst på bergig/ grusig mark. Låter typ aah dush dash blam smack dasch smock slam.

2008-02-21 14:23

är alla säkra på att döden följer ovanämda handlingar?

min typ noijjigaste död nu är vid busshållplatsen när mn står och väntar på bussen så kommer det en annan buss förbi, du halkar på gatstenen och kommer just med halva kroppen under bussen(fötterna före och ögonen i skyn) en axeln och huvud lutande mot gatstens kanten,  varpå du krossas där vid svanskotan och blir sen vickt ner under bussen.. fyfaan och ja tror detta hänt på riktig!

Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
Moderator

2008-02-21 16:40

Stå i ett rum utan några utgångar och ha två väggar som kommer närmare och närmare.
Dock ska det gå jävligt långsamt. En mm i timmen eller så. Om ens så snabbt.

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-02-21 18:06
ogone tack för att du illustrerade min mardröm så tydligt...
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2008-02-23 21:09
krossad glasstav i penis och sen sedan bli i nersprutad med ngt frätande..
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
Groupie

2008-02-23 22:45
Romarna hade ett en avrättningsmetod där de drog ner två stycken träd och sen band de fast personen som skulle avrättas med vardera fot i ett av träden och sen så släppte de iväg träden så att personen i fråga slits mitt itu. Det vill jag verkligen inte vara med om. Tror att Vlad Tepes gjorde något liknande också fast med hästar. Jag skulle hellre bli levande begraven any day.

Det finns en jävla massa sjuka sätt att dö på.
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Groupie

2008-02-23 22:47

Sen korsfästelse såklart, not cool.

Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.

2008-02-24 12:19
typ uppkörd en påle i röven sakta men säkert,

2008-02-24 14:24
ihop knuten penis och itvingad massa vatten så urinblåsan sprängs typ
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-02-24 17:03
shiit eddaaaaaaaa hadde fan läskigaste :P

2008-02-26 01:04
Bli instängd i en ugn vilken panik
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..

2008-02-26 10:17
joo de skall negative du vara tacksamför, att jag sen inte uppfyller den kan vi vara glada för;)
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang

2008-02-26 15:20
det värsta som skulle kunna hända är väl att man dör precis som på den där bilden i hissarna utan innerdörr.

död i en hiss med en soptunna up yo face, fatta läget.

http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/29492.jpg
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2008-02-26 17:06
att drunkna i en stor pool fylld mej ärtor hade nog inte varit de trevligaste.. det hade nog varit ganska obehagligt att vara fastbunden på en bår, fått tå efter tå avsågade med en slökniv, och sedan fått benen flådda, ögonen utsugna med en fet damsugare, fått kinaskott istoppade i öronen till det hade runnit blod. och till sist få ligga och lida till döds!
men jag vet inte, de kanske hade varit mysig..
HeterAis

2008-02-28 17:16
NickoKick. haha den e riktigt go den skylten. skrattar varje gång jag ser den.

2008-03-07 18:37
En annan version av när väggarna trycks ihop är ju att du sitter i en låda där ALLA sidor kläms ihop. Tänk dig att ligga där i fosterställning och skrika på mamma medan alla ben i kroppen krossas.... mmm....

Annars är min favorit att andas frätande syra. Du känner hur din kropp börjar lösas upp inifrån. Mmmmmgott.

Alternativt kan man ju tänka sig att få alla kroppsvätskor upphettade till koknivå.
Ja jilar tjåka katter!

2008-03-09 04:28
Inte så komplicerad men fan så hemskt. Få halsen avskuren av sin mamma medans hela familjen tittar på och ler. och morsan säger "Vi har aldrig älskat dig". Det skulle ju inte vara så skoj:P

2008-03-09 14:18
Att bli nersvald levande utav en sån här

http://www.youtube.com/watch?v=VryQDsx5Ad8&NR=1

2008-03-09 14:19
sry för dubbelpost-.,-

2008-03-10 00:38
att pressas under sån där press traktor, så att an blir helt ner plattad...tförst fastna med foten o sen dras sakta under den där pressen hade vart skit äckligt eller typ bli torterad tills man erkänner nåt man inte gjort o sen bli dödad

2008-03-10 03:07
D-Moral P20 man kan inte dö av en syraöverdos..

svårt att säga, finns så mkt olika äckliga sätt att dö på, bara o hoppas att man själv dör på "ett bra sett".

skulle alldrig vilja sluta såhär iaf LÄNK fett nasty! VARNING!, inga kännsliga tittare!

vet dock inte om länken är tillåten. snokat runt bland reglerna o hittade inget men om den är otillåten så ber ja om ursäkt för det!

2008-03-11 19:43
Bli inlåst i en bastu... fyfan , elr släpas i öknen bakom en häst tills Du dör av uttorkning, That's the shit haha
 S-s-S-sHineybWooooI

2008-03-11 19:54
eller sitta fastlåst emellan 2 brunnar i varsitt ben, arm och i en liten fiskelina örat. ena brunnen droppar över 1 droppe till andra brunnen varannan timme och när brun nr.2 är lagom full (cirka 10 dagar och 23 timmar) så har din kropp blivit tillräckligt trasig för att du ska dö av blodbrist.

du ska givetvis ha en läkare och en mästerkock brevid dig hela tiden, som ser till att hålla dig vid medvetande. en gång får du ta en flaska wiskey men dagen efter kommer du må sämre än sämst pga blodsbrist och du får inte äta mat inom 24timmar.

tänk att vara bakfylle hungrig + svält.. aboo

2008-03-26 22:23
Torterad till döds hög som ett hus på LSD.
Life is to short to waste it on beeing miserable, see to the hidden oppertunities and live life for love and happiness

2008-03-28 01:40
En långsam död, måste ju bara va the shit.
Typ få sitta i ett mörkt fuktigt rum, med konstig "musik"
Och någon som kommer in och dricker läskeblask och käkar mat någon gång då och då.
Det är fan hard shit =D
Moderator

2008-03-28 11:31
titta eller sitta fastlåst emellan 2 brunnar i varsitt ben, arm och i en liten fiskelina örat. ena brunnen droppar över 1 droppe till andra brunnen varannan timme och när brun nr.2 är lagom full (cirka 10 dagar och 23 timmar) så har din kropp blivit tillräckligt trasig för att du ska dö av blodbrist.
Va? Jag förstod ingenting av det där. Förklara.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-03-28 14:05
levande begravd mellan varma stenar... och med varma stenar menar jag såna man har i bastun... tänkt att ha dem under dig,över dig osv... och varenda en är typ +500 grader..dem fräter på dig hud

2008-03-28 17:35
levande begravd, typ i en kista.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2008-03-29 00:35
scenario 1: sekunder innan planet du stter i krashar. du kan inte göra ett smack bara sitta och vänta på att dö.

scenario 2:  bli inlåst när du solar solarium och skiten går sönder och börjar brinna. din hud och ögon smälter. typ som i final destination 3. ouch.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2008-03-29 01:01
Att få senapsgas injicerat intravenöst, följt av att man blir fastbunden på en platta som snurrar riktigt fort, och det hela ska åtnjutas till en Mange Schmidt-låt och sakta droppande vatten från taket, tills man drunknar.
I tego arcana dei!

2008-03-30 19:29
Kuungsvatten mellan benen , efter man njutit av de får man bada i de=)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-03-30 21:26
Är inte säker men en naken bert karlsson skulle vara med på något hörn.
Legion=sötast

2008-04-02 12:44

Alla dödsfall är likadana, eftersom du inte vet hur du har dött när du är död.

folk som faller baklänges enbart tar emot med nacken.

2008-04-02 12:52
liteass P17

Hur fan vet du det?
I tego arcana dei!

2008-04-02 12:54
diZZySWE P17: låter rimligt som liteass säger, sedan är det väl upp till dej att försöka motbevisa honom :p

2008-04-02 12:56
Eru-dum-eller X2

"Låter rimligt"? Ingen vet, varför ska hans argument vara rimligare än något annat?
I tego arcana dei!