I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

El-Giganten - Bluff & Båg AB?

Övrigt - Blandat

   

2008-02-14 14:22

El-Giganten - Bluff & Båg AB?

Läs historien genom att läsa mitt mail till kundservice.

"Jag är grymt besviken på hur er internetsida och kundtjänst fungerar.

Iförrgår (tisdag) så tittade jag på er hemsida efter en platt-tv, hittade då en philips 32" LCD som var på annons för 4999kr. Kollade upp tillgängligheten och tyvärr var det närmsta tillgängligheten på TVn från Lund i Kristianstad, ca 17mil tur och retur. Men jag bestämde mig för den TVn och ringde en kompis samma dag och frågade om han kunde köra mig till Kristianstad om jag betalade bensinen (ca 250kr) och det var okej för honom. På morgonen igår (onsdag) ringer jag er kundtjänst för att försäkra mig om att den finns och någon på kundtjänsten vidnamn Hampus bekräftar att den finns inne på lagret hos er i Kristianstad.
Vi sticker vid 12-13 tiden samma dag mot Kristianstad, har grymt mycket problem att hitta El-Giganten men efter en stund hittar vi det. Vi går in, ser TVn stå för visning och det kommer fram en kille och frågar om vi behöver hjälp. Jag säger att jag är intresserad av TVn och får svaret; "Tyvärr har vi inte haft den TVn inne på flera dagar". Till min chock tror jag att han skämtar, men så var inte fallet, han sprang till datorn och kollade och det han sa stämde.
Jag vet inte hur ni arbetar eller liknande men det är oacceptabelt att jag får punga ut 250kr i bensin för att köra till ett ställe där t.o.m er kundtjänst säger att TVn finns och sen finns den inte. Frågan e varför den finns på visning i butiken änns.
Jag kan inte kräva en ersättning på bensinpengar, men jag hoppas verkligen att ni kan kompensera på något sätt annars blir det nog sista gången ni ser mig som kund hos er."

Vad säger ni? Sjukt fattigt ivarjefall...

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe