Parfymtest!
Jag har varit en kraftfull motståndare gentemot parfyrm. Anledningen varför har sedan länge försvunnit ur mitt någorlunda skarpa minne, vilket säger att jag har varit antiparfyrmist i ett X antal år. Har genom tiderna föredragit att lukta "neutralt", ingenting eller "mig själv" , fast utan att lukta gammal utdunstad kroppsvätska som har torkat sig fast på kroppen. Luktfri deodorant kommer konstant upp i alla sammanhang. Vilket fall som helst. En dag hamnade jag och min fader i en s k parfyrmbutik (kanske finns specifika namn för dessa affärer?) och han började inleda ett tråkigt samtal med butiksbiträdet. Jag tittade omkring i min omgivning och funderade över hur en butik som enbart säljer parfyrm kan gå runt? Införskaffar sig personer verkligen parfyrmer som kostar lika mycket som en helkväll på krogen, för att utsända en behaglig lukt till folket i närheten som igentligen inte är ens riktigta odör? Tänker någon på hur man luktar? Många frågetecken senare efter att min far kommunicerat klart med denna brunhåriga sak, som även inkluderade en fin bakdel, giver hon mig en svart lapp. Självklart innehöll denna lapp ett parfyrmprov. Min första tanke var att lägga den vackert i närmsta soptunna, men den hamnade i innerfickan i jackan. Efter en tid hittade jag denna lapp då jackan skulle åka in i tvätten. Samma tanke slogs upp i huvudet, soptunnan medans texten på framsidan åkte igenom näthinnan. Fast istället provade jag den. Och då började förståelsen för användnigen av parfyrm. Tyckte att det kändes trevligt att lukta gott, få känslan utav att vara fräsch och betraktade mig som lite cool (kan diskuteras). Min ställning till parfyrm har totalt ändrats Nu till saken. Vad är din inställning till parfyrm? Använder ni parfyrm? Om inte, varför? Vilken parfyrm luktar godast? Vad tycker du folk ska lukta? Osv. Du behöver inte svara just på dessa frågor utan vill bara vet rent allmänt, berätta!
Glömde att läsa igenom texten innan jag skickade, men det märker ni.
Jag har det men lite dålig koll på exat vad dom heter. En Hugo Boss å Lacoste senast iaf. Den e riktigt go!
Använder parfymerat shampo och deo dagligen, men "dyrparfym" blir det bara nån gång i veckan, då man ska ut och vara social. Inför en filmkväll hos polaren tar jag exempelvis inte på mig någon parfym.
Jag älskar tjejer som luktar gott, finns inge bättre. vare sig det är deras sköljningsmedel eller parfym.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som sagt, "dyrparfym" använder man när man har chans att ligga.. annars blir det Nivea deo bara.. :P Min favorit är nog en lacoste, Pour Homme grå, luktar litet och diskret, varm doft av trä och lite vanilj. Jag har problem med folk som har för mycekt parfym, även om det är en god. Jag vill inte sitta några bord bort och få andningsproblem liksom.. :P Sen är det ju skrämmande hur bra man kommer ihåg dofter, var ut för någon månad sen och träffade en tjej med samma parfym som mitt ex.. det ställer till det i hjärnan! :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Jag har för vana att se till att alltid lukta gott. För det mesta blir det en lättare dos parfym innan jag lämnar hemmet. Uppskattar även om andra luktar gott, så länge lukten inte tar över och sticker i ögonen. Bäst luktar parfym 15-30 minuter efter att man applicerat den.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Får dom billigt genom jobbet så har samlat på mig många fler än vad jag någonsin kommer behöva. Använder som andra häruppe i princip bara när jag har dambesök lr ska ut... Polo Black, Fahrenheit White o Chanel Allure är goda. 2-3 sprut är lagom, dont overdoe it!
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -
diesels nya.
Som sötast när jag ser dina brister.
Parfym är ju underbart för dom som kan ha det, tyvärr är jag allergisk och använder det bara någon gång ibland. Brukar köra på kokosolja alternativt Dolce Gabbana Light Blue, den är ganska diskret. Min man har någon doft från Burberry, så borde alla lukta. Aaah.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Först å främst.. en parfym som kostar lika mycket som en utekväll.. ja det säger ju sig självt, en hel flaska parfym eller EN kväll ute. Jag antar att vi har olika prioriteringar? Jag associerar mycket med doft.. ibland kan man färdas många år i tiden bara av en hint av en doft som satt sig i huvudet. Älskar parfym, har nästan förhållanden med mina.. vissa gör jag slut med, vissa använder jag som KK och några är strictly för vardagsbruk. Det bästa med parfym är att ingen, o då menar jag INGEN, parfym luktar likadant på två personer :) Sen "dyr" parfym.. vadå billiga parfymer? sånt ska man ju skita fullständigt i.. doftmolekylerna i en edT eller edP (som är ännu bättre) skiljer ju sig enormt med så kallade billiga parfymer. Eller charterklassikern att köpa parfym ute på gatan.. Det är molekylerna allting handlar om. Jag tycker man alltid ska sträva efter att dofta gott.. vare sig man bara kör med deo eller med både och, eller som allergiker kanske använder lotions o sånt som doftar.. alltså, finns det nåt bättre än en människa med bar hud som luktar som en gud?
Håller med det där med ex. Gick förbi en tjej på stan här i veckan med samma parfym som mitt ex för några år sedan hade. Hjärnan får psykbryt! dock får man tillbaka härliga minnen.
Can't break necks in boxes
I know.. jag kan inte ens använda vissa parfymer, relaterar dom till dåliga förhållanden haha!
skulle rekomendera parfymen 212, bästa lukten! Sen är det ett plus att den inte är så vanlig i Sverige, och den har en cool magnetkork. Alltid varit ett fan av parfym, började i en tidigt ålder med Axe sen blev tyngre grejjer som Hugo Boss. Men ingen parfym jag luktat slår 212. Passar på att tipsa om filmen "Perfume: The Story of a Murderer" grymt bra film, där snackar vi passion.
"three can keep a secret if two are dead"
Jag älskar tjejer som luktar gott, finns inge bättre. vare sig det är deras sköljningsmedel eller parfym. Word på den asså
work some magic
absolut godaste doften på killar måste vara diesels fuel for life.. mmm mumma! och till mig själv är favoriten lancomes hypnose!Jag älskar tjejer som luktar gott, finns inge bättre. vare sig det är deras sköljningsmedel eller parfym. skulle vilja säga det samma om killar faktiskt..
Dessa tre parfymer använder jagDiesel Älskar den, så himla egen lukt.Lacoste Den lukten är så uppfriskande och personlig för mig, associerar den till så mycket. Sedan har jag Jean Paul Gaultier Klassiker. Dofter är något speciellt, jag älskar folk som luktar gott även.
Som sötast när jag ser dina brister.
jag använder sällan eller aldrig parfym pga av att jag inte orkar och inte ser meningen med det. jag luktar så gott endå
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
tänk på att parfym grabbar ska ni ta i nacken..inte halsen
vi är överallt!
ta lite parfym varje dag så du blir ett med doften. kanske finns nån tjej du träffar några gånger så känner hon att du luktar gott ( o d e sant tjejer känner betydligt bättre än killar) Sen kommer förstås alkoholen in i bilden, då kommer hon närmare inpå o då blir hon tokig i att Du luktar gott, hon tänker inte att du har en god parfym.. Som hon gjort om du va en partyparfumer, a ni hajjar.. så haha
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Ja, lyssna på
Linged P19 ... Ni kan bli hennes misstag morgonen efter!
jag älskar
min parfym , går aldrig utan den för då känner jag mig verkligen naken. Har använt den ett par år nu så den har liksom blivit ett med mig. avskyr vissa parfymer då dessa dofter förknippas med dåliga upplevelser som exempel kan jag nämna D&GS light blue. parfym är lika viktigt som kläder och accesoarer tycker jag dock finns det sällan nåt värre än folk med FÖR mycket parfym..då kan man lika bra va utan!!
http://duckdown82.tumblr.com/
Phlegm, vi vet att det var du som författade inlägget..
Vetenskapen säger att man ska spraya där mkt blod rör sig, dvs där det är något varmare så att lukten "ökar" om man t.ex får högre puls. Allmänt goda råd säger nacken istället för framsidan av kroppen i de fall man bär parfym primärt för att närma sig någon. Kommer man i den situationen att man blir så närgågna att man börjar lukta på varann så är det förstås en fördel om den andra försöker sträcka sig bakom dig med näsan för att hitta var du luktar mest (förutsatt att ni står face2face dvs.). Coco Chanel säger att man bör ha sin parfym "där man vill bli kysst".
Jag är inget fan av parfym, mest för att folk brukar använda för mycket. Men nu i julas önskade jag mig faktiskt en parfym, jag tänkte att det var dags för mig att växa upp. Det blev Stella McCartney Peony. Den luktar inte överväldigande, men jag tycker fortfarande att tvättmedel luktar godast av allt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Parfymfilmen är riktigkt bra ;:)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
just d där me nacken också...om du kramar en tjej så har hon ansiktet vid din nacke..d e inte många som luktar dig under hakan??=)
vi är överallt!
Måste hålla med om att det är het med kvinnor som utsänder en fräsch lukt.
d ska va svettlukt o pussyjuice
vi är överallt!
När dessa objekt vandrar runt på shoppingrunda då eller?
precis.....man ska ha pussyjuice på burk så man kan slänga på sen en skvätt innan man går ut
vi är överallt!
Intressant, något man kan införskaffa sig på red light?
jaa...tror d? d e bara att be nån där pressa fram lite...
vi är överallt!
HAHA...fuck yeah!!
vi är överallt!