Behöver sprittips!
Nu ska det drickas kvinnosprit här! Vad har ni för tips på sprit som är riktigt stark men smakar godis eller liknande (inget jävla "absolut raspberry", nu snackar vi rejält godissmakande!)?
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
Hangaround
2008-02-07 16:03
Baileys ? ? Dom flesta likörer funkar väl. Eftersom dom är sockersöta men starka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var ligger din gräns för vad som är "riktigt starkt"?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
minttu? enda jag kommer på som är starkt men inte smakar sprit..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Dem flesta likörerna faktiskt .. Fast dom brukar väl oftast bara vara pü 15-30? alkoholhalt assü
be the change
Sambuca är anisslisk (anusslick?) och partyparty men är bara 40%, det kanske är för svagt dock.
Hangaround
2008-02-07 16:50
ok, det kanske inte är godisdricka men nånting som är ruskigt gott och lättdrucket är konjak och sprite.
JackVegas- P21 snarare 15-20% om du räknar på grädd ch bärlikörer, väldigt få som kommer upp till vodkakrokarna.. :P
kör på mintuu eller sambucca om du ska ha något starkt, annars är passoa djävulskt god både att shotta och med en skvätt apelsinjuice i.. =)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Outspädd citronsaft. Jättestarkt!
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
nu har jag löst det! Det får bli nördig absolut päron med en satans massa glass och bär och skit i! så nu blire sex and the cityboxen och bränna bilder på våra ex (nej vi är inte kvinnor men män kan väl också gråta?)
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
mintu!
Men lika glad är jag för det!
Faktum är att män kan men inte är tillåtna att gråta. Det är allmän regel, skämmes och handla upp den där ferneten nu (det enda som duger åt en riktig man).
gå ner till macken o köp en påse gelehallon o sen några liter etanol..sen är det bara o blanda
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Minttu Vodka med Blå Fiskar, Geléhallon osv
Live Hard, Die Young
typ xcider och kopparbergs
Bacardi razz, melon eller äpple blandat med sprite
sourz med sprite...jag tror inte ens bruden märker att det är sprit i!
Kvinnosprit? Har samhället kategoriserat drycker också, vilken desillusion.. Heather Cream, Malibu Coconut, Sheridan Coffee
We remember Køge Bugt!
Seamen's Shot smakar fisherman's friend.
hahah.. Seamen's shot.. xD
gissar på att seamen's shot är vit o kladdig?
Min bild är... för mycket naket kanske?
Hahah behöver du hälp att få nån stackars tjej du vill ligga med dyngrak eller?
tequila rose, riktigt gott, o typ 28% har jag för mej.
MOJITO
I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm
Skissen Njae, jag tror snarare vi är och snurrar runt 17% om du inte blandar ut din Tequila Rose med lämplig starksprit..
Du kan ju alltid göra hemmagorda godislikörer på starksprit.. 1 liter valfri vodka Valfri upplösbar godis såsom gelehallon,turkisk peppar, well jag vet inte mer men leta
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Måste tillägga att Malibu Coconut är förjävla äckligt. Flickvännen min beställde det på krogen för nån helg sen och det var inte riktigt min grej om man säger så :P
Live Hard, Die Young
Landskrona > Baggen > beställ ett nackskott! godaste ever
pina colada coconut
hahaha kvinnosprit...riktiga kvinnor dricker tequila ;)
We call them winerbrods.
jäger är det ända äkta!
Finns hur mycket som helst! Vill du ha vodka eller likörer? Mintu ( mint ) Mintu Black ( Mint, lakrits ) Baja rosa ( Tequila roose ) Xanté ( Päron conja ) Lättare om du vill ha tips på drinkar!! Säg till isf
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Whisky och mineralvatten...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
hembränd med loka , elr mariella ! halleluhja !
ey lååå !
obbelito P3 rödvin? det är det ända rätta om ni ska gråta som kvinnor.
Fy fan va häftigt, nästan läskigt " Jag tycker du är fin.. "