I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Scarfen död eller funkar den fortfarande?

Övrigt - Blandat

2008-02-01 17:04

Scarfen död eller funkar den fortfarande?

Ja vad säger ni, Scarfen eller bandanan knuten runt halsen. Detta fenomen, är det game over eller kan man fortfarande rocka en sådan? Man ser allt mindre och mindre folk som har den.

Va tror ni? död eller levande?

Can't break necks in boxes

2008-02-01 17:27
Klart man kan ha det...Levande fan!
Brutal fucking murder!

jag tycker att det är lite last year men å andra sidan hakade jag aldrig på det och tycker själv att det är jävligt fult.

varför vill man ha så?
 i get more pussy then panty!

Tycker du att det är snyggt så kör på det. Och jag tycker det är riktigt ballt på vissa personer.

Men för att svara på din fråga, "Va tror ni? död eller levande?", så har jag ingen aning.
Fuck me, I am weak

2008-02-01 17:32
Levande! Varesig man gillar cowboys eller gangsters så är det snyggt. Lite tråkigt att många (här iaf) bara rockar blått och rött. Själv har jag en gammal blå, en gammal svart, en ny vit och en ny rosa / violett.

Använder ingen av dom...
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-02-01 17:33
Stendöd, om man inte kommer från Västerås dvs. Då är det säkert hett. Men vem bryr sig egentligen? Ha på dig vafan du vill. :D

2008-02-01 17:36
devv P1
västerås? wtf... det är lika dött med det här också. eller?
 i get more pussy then panty!

2008-02-01 18:00
ljug inte, det är stort i västervik..ås.. menar jag

Skivsamlare

2008-02-01 19:03
Gillar du att ha på dig scarf? Ha isåfall på dig scarf.
Gillar du inte att ha på dig scarf? Ha isåfall inte på dig scarf.
Yes! In Concert — For the love of music

2008-02-01 19:04
bojjan P21  ord

Toastare

2008-02-01 19:05
jag gillar det och jag har på mig scarfs.. så den lever här lokalt i gbg
Jag skyller allt på Emma!

2008-02-01 22:45
Varför inte variera och knyta den på något annat sätt en med en cowboyknut i nacken.
Jag brukar knyta ihop två hörn på en stor scarf och sedan så knyter jag de andra två runt halsen. Det blir som en underlig bulle, känns mer -08. Haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-02-02 01:35
jag brukar knyta den på huvudet som farbror frej...

2008-02-02 13:25
Jonka

En bild vill jag se=)
Du är ett lat stycke mat!

2008-02-02 14:34
Jag tycker det är snyggt, thugvarning från allmänheten men det är snyggt!

2008-02-02 15:05
Sist jag var på stureplan så var det inne, men det är ju säkert 4 år sen. Personligen tycker jag att det är skitfult. Jag var tvungen att hänga i scarf hela sommaren förra året. Hade ett nytta ärr på halsen som inte fick utsättas för sol. Såg ut som en jävla pajas.

Vill du se ut som en pajas så är det bara att köra.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-02-02 15:08
haha vafan :D

2008-02-02 18:54
Ok, ni kan få en bild på min stora grå bulle sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-03 14:16
jag tycker scarf funkar, inte till sommaren kanske när man riskerar värmeutslag och en svetig scarf är aldrig fresh, men nu när det är kallt/varmt varranan dag så funkar scarf..men det är shysstare med andra färger än blått/svart/rött
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-02-03 17:38
Det här var ingen tråd där ni skulle komma med smartass kommentarer som typ " ha på dig det du vill" Jag har på mig det ja vill. Frågan var om "trenden" fortfarande va levande.

Ja diggar scarf, jag har scarf fortfarande, dock gäller det att matcha ordentligt,annars ser man bara ut som ett cp.

2008-02-03 18:41
alla trender utvecklas ju längst än bellcurve (kan inte motsvarande svenska tekniska term). Scarfen har definitivt gått över puckeln. Personligen tycker jag trender är tråkiga så fort dom blir riktigt etablerade, även om jag kan erkänna att vissa tar man till sig.
Men ja, scarfen är man riktigt trött på. Så jag tycker du ska lämna skeppet absolut

2008-02-03 18:59
Vi kan väl konstatera att en sjal av alla sorter är väldigt fel? Speciellt när kragarna blir högre framöver blir det bara idiotiskt.

2008-06-28 14:35
tycker det är najs jag, tänkte köpa scarf för inte så längesen (en vecka typ) när jag var på stan med mamma så hitta jag en nice svart vit grå scarf. men hon sa att det ser bögigt ut så jag fick den inte. ( hade inga pengar med att köpa själv för ) och venne om jag vill ha den längre, är det bögigt med scarf tycker ni ? :O
diska hårdare! kvinna!
Toastare

2008-06-28 14:44
good1, Jävligt korkad fråga och din mamma borde kanske tänka på att inte uttrycka sig som en obildad 14-åring.

2008-06-28 14:49
du kanske tog mig för ordagrannt, det jag mena är om det SER bögigt ut . inte om det är bögigt. fel av mig
diska hårdare! kvinna!
Manager

2008-06-28 15:01
scarf funkar om du heter typ "Elsa" eller "Emmanuel" eller bågot annat klämcheckt namt och har nyss flyttat till "SoFo" eftersom det är så hippt men samtidigt "har den där arbetararklasskänslan som Södermalm alltid haft" och hipsterglasögon (Länk till http://radiokills.files.wordpress.com/2007/08/hipsters2.jpg) och lyssnar på Aesop Rock, men även gangsterrap i "ironiskt syfte" samtidigt som du går runt med svintighta brallor och färggranna sneakers och en t-shirt med något ironiskt (men ändå slagkraftigt) budskap på (Länk till http://www.alarmingnews.com/archives/Hipster%20Doofus.jpg). (Run DMC t-shirts funkar också).

Då funkar det..
..Fast jag tycker det är ganska snyggt så vida scarfen inte är röd eller gul eller någon annan superutmärkande färg

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-06-28 22:22
good1

flyg iväg dagslända..

2008-06-29 05:08
Kul att denna tråd blivit levande hehe

Yun_DI P18
Vad har bilden att göra men denna tråd överhuvdtaget?
Manager

2008-06-29 09:01
whosa: den förklarar vad för typ av personer som bär scarfs.. förstod du inte det?
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-06-29 14:34
är ju bara soft om folk inte följer trender. kör sitt eget race.

en som ser hård ut i scarf är knas i svenska akademien.
RATED R!

2008-06-30 15:44
Beror på vad det är för scarf.

2008-07-03 22:12
scarf är rock n roll. Ni dumma fejjor fattar ju inget. Och sluta häng upp er på hipstergrejjen, den är fett död... ni snackar ju typ nått electroshit som hipsters kanske anammade när det började bli inne men det var ju ett bra tag sen
Better active today than radioactive tomorrow

2008-07-05 18:19
word på bojjan !

Gillar du att ha på dig scarf? Ha isåfall på dig scarf.
Gillar du inte att ha på dig scarf? Ha isåfall inte på dig scarf

själv använder jag bandana/scarf när jag känner för de :P

2008-07-07 13:45
bandana är ju bara till när man ska syssla med kriminalitet, annars om det inte är superväder ute så rockar jag en henrik vibskov rakt av.
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.
Producent

2008-07-07 13:55
Funkar på vår, höst & vinter. Ej sommar. Det handlar mer om scarfen e snygg eller inte. En ful scarf kan man inte rocka men en snygg går bra.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.