I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är jag rasist?

Övrigt - Blandat

   

2008-01-29 04:00

Är jag rasist?


Vet inte riktigt vart jag ska börja,klockan är mycket o är seg i huvudet men har tänkt på detta ett tag. Det handlar om hela den här klädkulturen, jag undrar bara ifall man tycker att en speciell ras/hudfärg inte passar i endel kläder.

Jag ska rakt ut med det o tycker att alla vita snubbar som går runt som fiftys vita kusin och har så stora byxor att hans morsas mammas tandläkares kusin får plats i byxan och går runt med den sneaste kepsen, och skriker east side så fort han "hollar" åt sin bror.

Måste ju finnas folk som känner som jag? ser det inte bara löjligt ut.
Skulle ju säkert bli reaktioner fall en riktigt ny import gick runt med sverige tröja och skrek ja älskar sverige, bästa bästa med ett glatt smajl. Folk vänder ju liksom huvudet.

Vad vill jag komma med denna tråd?
Egentligen bara lätta att ja spyr på "wiggas" och fattar mig fan inte på hur dem kan se det som en snygg stil. Ska folk få reagera på klädstil eller ska man ses som en idiot när man tycker att ett vist beetende ska vara till sin kultur.


http://www.remi1000.com/images/news/wigga.jpg

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.