Ovanlig bil till bal
Ska på bal i slutet av maj och behöver en trevlig bil att anlända i. Har tyvärr inga kontakter som kan låna ut en trevlig bil. Googlat som satan och enda jag hittar med schyssta priser är www.bfm .nu Undrar nu om ni vet andra sätt att gå tillväga. Förresten, hur har ni kommit till eran bal om ni nu haft någon?
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Kan vara bra att skriva var du bor i och med det bara står Danmark på din pres. Är väl Skåne det gäller antar jag?
nej, inte skåne utan sthlm. södra sthlm.
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
ring sl och låna en slbuss eller hör mrd hemglass om du kan få lån en glassbil en timme
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
vad är en trevlig bil enligt dig då?
Heretic ,Thou Art Cast Down!
jag kan köra dig!
work some magic
allt som är stekigt nog för en bal ungefär. exklusiva bilar, även äldre. jaguar, porsche, äldre cadillacs, buicks und so weiter
hehe har du hatt o sånt då? ;)
Stekigt nog för en högstadiebal? Tror knappt såna bilar finns.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
gymnasiebal.
Mustang GT500 -67 är väl det självklara valet..
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Graffare
2008-01-28 23:53
fan va fett med en glassbil!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
o så kan man dansa ut till glassigt samplat på glassbilsjinglen
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Skivsamlare
2008-01-29 01:22
det var en kille på våran skola för ngra år sedan som kom i en kontorsstol som en polare till honom "körde" xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Det enda rätta är att dyka upp på en kickbike i sann Hansel (se Zoolander) anda. Krävs väl en del swagger för att komma undan med det dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahahahaha... jag läste "osynlig bil till bal" :( förlåt
Kung i undre världen
Glassbil är ju bäst, någon kan köra så kan du och dina polare sitta i frysen och käka glass tills ni anländer!
Would I shit you? You're my favourite turd.
en kompis till mig blev, tillsammans med sin baldate, levererad i lådor av box delivery... Det var rätt ovanligt. Fina bilar är rätt tråkigt..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Toastare
2008-01-29 10:54
Swagman, det är antagligen till studentbalen.. förstår inte folk som har "högstadiebal" i skolmatsalen. studentbalen is the shit.. jag hade gammal gangest rolls royce och sen var det fyra rätters på grand hotell.. med fördrink och kaffe+calva.. hela balen kostade ca 6000kr med klänning, bil, håruppsättning, sminkning etc. Se alla grabbar i frack.. har dock förstått att det mest är universitets-städer som har denna tradition.. som en slags invigning i balerna som kommer sen när man läser på universitetet.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-01-29 10:55
gangest=gangster
En polare till mig hade helt klart fetaste åket på studenten.
Den här gled han runt i. Fick ringa och fixa körtillstånd några veckor tidigare. Ägde så jävla hårt när han åkte runt i stan.
PlayerJoe P22 Var levererades lådorna då? Klockren idé :)
Toastare
2008-01-29 11:21
man blir självklart körd på sin bal... don't drink and drive iof blir man bara körd TILL balen.. men man brukar dricka lite champagne innan..
Köra själv? Är inte speciellt nyktert på en skolbal
Helst körd, fast skulle i värsta fall kunna köra själv och skippa drickandet. Har ju vänner eller föräldrar som kan ställa upp på det.
Toastare
2008-01-29 11:28
ofta hyr man ju bilen men chaufför... jag hade en jättefin chaufför i uniform..
mjoo..true true...va fint :D vart hyrde du? eller du kanske lånade?
Brorsans polare har en Lamborghini, är den stekig nog?
kom dit på en sparkcykel... gör lite skeva grejer, tävla vem som kan komma dit i fetast bil är så jävla uttjatat.
Jobba jobba, kämpa och slita
Fetast bil = snyggast brud hem
Gymnasie/Högstadie/Studentbal el. whatever = bara brudar man redan vart med eller brudar som är fuuuuugly = bättre om man går hem hos polarna och kommer dit i skevast ride
Jobba jobba, kämpa och slita
en droska dragen av ett gäng brevduvor får varje kvinna på fall. Har bestämt för mig att det finns EN cykeltaxi i uppsala annars! exclusive!
varför inte bara limo eller nåt? jävligt otaggande att komma själv i bilen med sin mamma till balen istället föra att åka limo med kompisar, då kan du även "spruta champange och göra andra schteekiga grejer"
Hehe ett jävla röj i limo med polarna finns det nog inget som slår. Kan riktigt se avundsjukan på folket som står på samlingsplatsen
Toastare
2008-01-29 16:33
självklart ska man åka med polare... de flesta har ju dessutom en baldejt..en kavaljer..eller donna.
Får ni reda på vem som är er baldejt innan ni sätter er vid bordet? Gick inte på min bal och har inte en jävla aning om varför, men de fick inte det iaf.
Toastare
2008-01-29 16:39
mellanöl, ja vi fick bli bjudna/bjuda innan det.. fixa själva precis som i usa.
mellanöl P22 Haha, stenhårt att ditcha sin baldejt och bryta upp ett annat par även, för att man har "stekigast" bil. Jag sket i den där smygkapitalistiska tillställningen (hade ingen dejt, eller riktiga kompisar som skulle gå...).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilken lyx. Här kör de på lottning. En i klassen hade tur och fick 2 bordsdamer pga fler tjejer och lyckades få 2 som såg jävligt bra ut. En annan i klassen fick riktigt bottennapp. Det enda som är bra med det systemet är att ingen blir utan
finns ett företag vid odenplan som hyr ut äldre och lite finare bilar om jag inte missminner mig..
i'll make you disapear like gas in the air...
Lyricist
2008-01-29 18:22
Hade du bott närmare kunde jag kört dig:)
Nej nu vet jag. Kom åkandes på en skateboard! Är du riktigt duktig så kan du öva på några tricks innan the big day så kan du imponera på klassen. Finns ju inget coolare än en kille i kostym/frack på en skateboard!
Would I shit you? You're my favourite turd.
skaffa fyra män, ge de alladin byxor, slit av de tröjorna och häng en Palanqin på deras axlar, sit upp. och be din dam peka med sin prydda solfjäder vart de skall bära er.
är det okej o glida i en orange Lada 2101?
kebab: jag skämtar inte när jag säger att det bara är fantasin som sätter gränser. typ komma i en sån där vagn som bärs av fyra lättklädda romare exempelvis,vilket jag vet folk har gjort. så länge det är fyndigt går det att göra det mesta.
på den ena balen jag var på åkte jag jaguar :D
på den enda balen jag borde gått på jobbade jag på. kan dock säga att det är rätt skit samma vad du kommer i för jävla rishög. för det är väl inte bilen du vill bli ihågkommen för?
Rehab is for quiters.
Citroën 2CV är aldrig fel. Förutom då om du vill komma snabbt fram någonstans.
Göteborg på låtsas.
äh jag har aldrig varit så engagerad. iofs var jag med och ordnade vår gymnasiebal så jag var där och jobbade från tidigt på morgonen, men det hade nog inte blivit mer än taxi iaf. och taxi är det fortf som gäller på våra handelsbaler. =) hyr en helikopter..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
kom i en lådbil de lär du garanterat va ensam om..
en död moderat är en bra moderat