då vet jag:'( och vet inte men nu har hans flickvnä skrivit ÄLSKLING<3 JAG GLÖMMER ALLDRIG VÅRA MINNEN OCH STUNDER TILLSAMMANS<3 DU ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG OCH JAG KOMMER SNART OXÅ UPP TILL DIG ÄLSKLING<3 NÄR JAG OCH DU ÄR I HIMMLEN TILLSAMMANS SÅ KAN VI LEVA SOM FÖRR<3<3<3<3<3 GLÖMM ALLDRIG ATT JAG ÄLSKAR DIG OCH ALLTID HAR ÄLSKAT DIG M <3<3 JAG FINNS I DITT HJÄRTA FÖR EVIGT OCH DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖR EVIGT<3 VÄNTA PÅ MIG MIN UNDERBARASTE -----------<3<3// <3DIN ÄLSKLING SOM VERKLIGEN ÄLSKAR DIG<3 //------------- <3 --------- = FÖREVIGT<3<3 <31-9-07<3 (RIP 17/1 KL.1200)<3
Varför ringer du inte och frågar vad som hänt? Bara en tanke.
Varför är folk så dumma?
jag vet inte. jag har inte uhvet samlad,......... mn han dog diag viiiid 12, tror överdos. ska dra nu
Men vem dog? Jag hajjar fortfarande noll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aja beklagar sorgen hur som hellst...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hans 14 åriga kompis dog av en överdos idag klockan 12.00.. Tragiskt..
my name is xelly smelly
jävlar vad korkade människor är här.. visst personen i fråga skrover som en kratta och uttrycker sig bra korkat men så jävla svårt är det inte för en någorlunda normalbegåvad person att pussla ihop det där medan man läser det utan större ansträning, och när det handlar om någons nära och kära som dött tycker jag man kan anstränga sig eller skita i att lägga kommentarer..
personen som skrev inlägget har en kompis som dött, Alle, och detta fick personen en hint om av en annan kompis, Elijas, andra verkar också ha hintat mot att hans/hennes vän är död (han/hennes mamma t ex)..
sedan står det att hans kompis är död förmodligen pga överdos..
shakespeare P68 : trist som fan.. antar att du är rätt ung utifrån hur du skriver och det är tungt när folk dör så tidigt.. var också med om att endel folk runtom dog av droger runt högstadiet, början av gymnasiet, dock aldrig riktigt så nära som det verkar vara för dig..
beklagar sorgen..
Tragiskt... att sånt händer igen.
DIF!
Igen? Det händer hela tiden överallt.
själv ska jag på begravning imorgon, en 20 årig polare avled dagen innan nyår... lagom roligt... on topic: bull mannen
Jag fiser THC !
Hoppas det ordnar sig grabben..
Follow the dao, right about....NOW!
Dieallot X20 Ja jag vet men det har tidigare varit uppmärksammade fall i Norrköping, det var det jag syftade på.
DIF!
Word Joel. Jobbigt läge...
är det bara jag som reagerar på att det första som tjejen gör efter pojkvännens bortgång är att skriva meddelanden på lunarstorm? men rip i alla fall. shakespeare - jag beklagar sorgen.
We call them winerbrods.
vilken otrolig tönt du är brainstorm.. riktig, riktig nörd. skittråkig grej shakespeare, beklagar
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
brainstorm P18 jag fick en jävla lust att slå dig i ansiktet nu...
on topic; segt :\ R.I.P
krrrrrrrra
Riktigt jobbigt. Hoppas du klarar dig. En av mina polare dog när han (och jag) var 13, det var jävligt tungt.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
DU ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG OCH JAG KOMMER SNART OXÅ UPP TILL DIG ÄLSKLING Är det bara jag som tycker att nån borde kolla så inte tjejen skär upp sina handleder eller nåt?
Redline!
Fan jag trodde det var en kompis brorsa när jag såg namnet och platsen, men han är inte 14...
han är inte 14 han vart 16 och skulle fylla 17,,.. han heter marcelo och jag va bra borta igår när allt hände o skrev allt, förstår att jag skrev på ett konstigt sätt... sen ville jag inte helt skriva hans namn än därför döpte jag om marcelo till ale, Men de 3 gången nu en nära vän råkar ut för det här,men just Marcelo Paz Va en mkt nära vän.... Hans flickvän är däremot yngre och många har reagerat på att hon skrev så på lunar, och elijas och min kusin gick hem till marcelo igår efter att marcelos mamma ringt till dom för att hon fattade inte fall han va död lr bara medveslös. Och elijas hade messat mig för att jag skulle följa md dom hem till marcelo men jag hann aldrig i tid, och när jag kommit till mötesplatsen vi bestämt hade elijas och min kusin redan dragit..... och när elijas kom fram hem till marcelo va snuten ambulansen och en präst där ... Han hade käkat massa piller , ropar,tradar Och tjack vilket man kan undra vf han blanda som han gjorde! igår när jag skrev allt visste jag inte 100% säkert vad som hänt jag trodde mer att han låg i sjukan pga överdos men inte att han va död! därför förklarade jag lr försökte förklara VAd som hänt och olika tecken på saker som visade att han va död,vilket jag försökte förneka.. själv är jag 19 även om jag skriver som en kratta ... Rest in peace Marcelo Paz<3 17/1 - 08 blir inge colombia för oss nu huh:'(
hans flickvän skrev inte direkt efter på lunar, han hittades av sin mamma runt 12 tiden.. hon skrev på lunar runt 3 - 4 tiden ,... meningen med hela inlägget va bara att jag ville skriva av mig,. som sagt när jag skrev inlägget visste jag inte 100% Så de blev som det blev med stavningen..
En sak jag inte fattar är om han gjorde det med mening? Sorgligt i vilket fall som helst. Hoppas detta blir en läxa för folk. Man ska inte hålla på att expremintera med droger i den åldern.
mellanöl P22 Man ska inte experimentera med droger i någon ålder. Om man tvunget ska ta en substans som man inte blivit tilldelad av någon med lämplig utbildning ska man se till att läsa på om substansen själv innan man tar den.
Jag beklagar sorgen av en förlorad vän, jag vet hur det känns. Men jag hoppas att du och övriga som läser om detta fall inser att man inte ska hålla på med droger.
Varför är folk så dumma?
beklagar sorgen
Man ska inte låta någon dryg jävel säga åt en vad man får och inte får göra heller.
Follow the dao, right about....NOW!
2-3 stycken i min klass kände killen, riktigt tragiskt.
sorgligt som fan :/ R.I.P!
Sleep is the cousin of death
Vilken skola gick han på?
DIF!
R.I:P : Lek inte stålmannen!
Stjärnan Kan inte skiva nå annat än att jag håller med jum_jum P23"Hoppas nån iknäll misshandlar dig" BIG TIME. R.I.P
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
bob P19 Djäknepark hörde jag idag, rätta mig om jag har fel, shakespeare.
Men var han inte 16, snart 17? Då borde han ju gå på gymnasiet, aja..
DIF!
Kan vara så att han har gått om en klass också.
Folk kan sluta skriva och klaga på hans stavning. Om det nu är så jävligt att ni inte fattar, bry er inte om att skriva i tråden. Hans polare har dött, känns lite hårt att klaga på hans stavning då.
Beklagar sorgen!
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
han va 91a. 16 år och skulle fylla 17,. han har gått på djäkne men gick i marielund nu... tack alla som förstår mig och känner min sorg. Vilket inte kan mätas med hans mors sorg.. va med henne idag och de har varit så jävla svårt att försöka trösta henne... tack alla ..
Inte så lätt att trösta någon när man är ledsen själv
Sjukt trist, trodde först att det handlade om att han och hans flickvän hade tagit självmord tillsammans eller något men fattar nu. Trist som fan, riktigt trist. Beklagar!
R.I.P Marcelo! Hoppas att folk börjar inse nu...
myspace.com/kushforeal
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
jag förstod verkligen ingetting av vad du skrev
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
dekay. Min komentar skrev jag utan att att bläddra i tråden där saker och ting blir klarare, men helt ärligt, det första inlägget var relativt obeskrivligt. vila i frid och liknande fraser
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
kom precis hem från en lång dag nu... har varit i sjukhuset med hans familj och massa vänner och fick se hans kropp.. helt sjukt vad overkligt de kändes att krama och röra vid han.. en sann vän .... Dekay, ja uppskattar verkligen de du skrivit och sånt, dom som vet dom vet... <3
Rest in peace Marcelo! Dorm bem...
um dois...
rip :/
Glada ögon ger din fiende bekymmer
ja det är bara att acceptera döden helt enkelt
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
"när det handlar om någons nära och kära som dött tycker jag man kan anstränga sig eller skita i att lägga kommentarer.." Då ska han väll inte skriva skiten på ett forum kanske. Dessutom skriver ju snubben överdrivet. Klarade inte ens av att läsa vad han skrivit så jag kollade igenom kommentarerna lite snabbt för att förstå vad det handlade om.
njut
fyfan RIPshakespeare P68 bara en sak som gör mig lite fundersam. om han var en riktigt nära vän, som du beskrev i ett tidigare inlägg, hur kommer det sig då att du inte vet vart han bodde?