I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om en vän..

Övrigt - Blandat

   

2008-01-17 17:17

Om en vän..

OKej, de hela börja med att jag skulle möta en kompis som vi kan kalla för elijas i skolan men då vi hade håltime så stack jga hem.. runt 12 mot lunchrasten skicka elijas massa sms, och den sista handlade om att en annan kompis ( Ale ) o hans mamma hade ringt elijas och hon stor grät och sa att alle vad som död..nåt sånt jag förståg inte riktigt vilket inte elijas gjorde heller- elijas visste inte att jag va hemma men vbad mej möta han utanför skolan så vi kunde gå tsm till ale.....jag  sprang till skolan vilket tar typ 10-15 minuter att gå... ...      ;Men när jag kom fram hade han precis dragit och jag hittar inte hem till min andra kompis ale   och hade inget val än att gå hem..


NU äre så att min tjej kusin hade följt med elijas istället och min mamma kom precis hem från dom och fråga mig om jag fått nåt samtal om nån kompis, jag kom dfirekt o tänka på de som hänt då! men hon vägra säga vad det handla om och såg besviken ut!    Jag får inte tag på min komppis elijas  och fick ett sms precis efter jag pratat med mamma
där det stog,      alla som vill veta vad som hänt kommer till xxx kl 7!  samtidigt kollade jag upp Nt.s hemsida (norköpings tiding)  för att se om de stog nåt .. vilket fall hitta jag inget där och kollade då istället ales lunar!  där fanns ett inlägg som va skriver från hans egna NIck   

JAG ÄLSKAR DIG ******* OCH DU KOMMER ATT FINNAS I MIT HJÄRTA TILLS JAG DÖR RIP ÄLSKLING DU ÄR MITT ALLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTT.. ooo nu skakar jag som fan o har gråten i halsen men samtidigt hoppas jag på att de inte är nåt sånt..




ville bara skriva av mig(..      tror inte ens jag klarar av att vänta till 7. 2tim kvar o