I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-01-15 17:55

Bilkrock

Min flickvän ringde nyss och berättade att hon krockat med bilen. Inga person skador skedda, men den andra föraren skyller på henne och hon på han osv. När hon ringde polisen så vägrade dom att rycka ut, kan dom göra så? hör inte det till deras jobb att komma när någon ber om det? Min flickvän har bara haft sitt körkort i 2 veckor ungefär och hon är övertygad om att hon kommer förlora körkortet.

Enligt henne så var det mannens fel som inte såg henne i en rondell och körde rakt in i henne på något vis, förstod inte riktigt allt.

Men om polisen vägrar rycka ut på ens begäran så borde hon väl inte kunna bli av med kortet? hon ringde ju dom för att han som hon krockade med hetsade som en tölp om att det var hennes fel, så hon ville ju att polisen skulle komma dit och reda ut det hela

Jag tror självklart på min flickvän och jag vet att hon kör hur lugnt som helst i trafiken.

så, någon som har ett hum om vad som kommer hända? kanske svårt när ni inte vet så mycket om just själva situationen men, vart är alla allmänbildade skallar?