I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Missat Ryanairflyg

Övrigt - Blandat

2008-01-11 18:52

Missat Ryanairflyg

Hallå like Whoa. Ska över till London å gå på fotboll med ett par kompisar. Nu flyttades matchen en dag så jag var tvungen att boka nytt flyg. Eftersom jag inte köpte till nån reseförsäkring hos ryanair första gången(kosta typ lika mkt som biljetten) så kan jag ju inte få några pengar tillbaks heller. Men iaf nu till frågan:

Har nån här missat lr struntat i sitt ryanairflyg? Folk snackar om att man kan få en straffavgift för att man inte utnyttjar sin biljett men vi har ju ändå betalat så jag tror ju att dom skiter i vilket. Hittar inget i deras resevillkor om detta men nån här måste ju ha missat sitt flyg lr nåt liknande.

/P_Joe

2008-01-11 18:55
har ingen erfarenhet av ryaniaf, men det later ganska skumt att dom skulle ha en straffavgift, tank so monga det ar som missar sina flyg varje dag, det drabbar bara dom sjalva i form av kop av ny biljett och forsening, men att man skulle fo bota for detta tror jag knappast....
House is hiphop on fast forward ..

2008-01-11 19:00
Nej. Kommer du inte i tid tills incheckningen stänger så får du inte flyga. Ingen extra kostnad för flygbolaget, mindre jobb för lastarna. O du behöver inte betala något mer
FÖRORT
Producent

2008-01-11 19:30
nä jag har också skitit att åka med ryan air.. har iaf inte fått någon räkning om det
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-01-11 19:37
dvs, detta ''folk'' e myttomaner
House is hiphop on fast forward ..

2008-01-11 20:00
Gött, trodde inte heller att dom brydde sig. Men nu har jag det svart på gult/beiget/ljusbrunt lr vad det nu e för färg här inne.

Tack för svaren