I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjukaste drömmen ni haft?

Övrigt - Blandat

   

2008-01-10 12:36

Sjukaste drömmen ni haft?

Hej! kunde vara intressant vad för sjuka drömmar folket haft:)  jag har haft en riktigt sjuk dröm för 2-3 år sedan.

Hade just börjat träffa en tjej, och nyligen träffat hennes  familj.

Drömmen utspelade sig i en knarkarkvart (för alla er som spelar fallout2, typ så) med nerpissade madrasser efter väggarna och sånt fint.

Tror jag mjukstartade med att hugga henne far i bröstet med en yxa, och bröt sedan up bröstkorgen. Jag gjorde sedan samma sak på hennes mor och bror (det var ganska blodigt).
Sen så bröt jag även upp hennes bröstkorg, tryckte ner den igen och sydde ihop henne. Hon hade (vad jag tyckte i drömmen) en vacker gul-lila nyans som hudfärg. Jag la henne i en garderob med en typ säng i, eller ett skötbord. Såg på henne å tyckte att hon var underbart vacker och väntade på att hon skulle vakna. Precis innan jag själv vaknade så kände jag mig väldigt sorgsen när jag insåg att hon faktiskt inte skulle vakna.

Fint skärrad när jag vaknade den morgonen!!:P

din tur!

(Inlägget ändrat av Mabande 2011-01-28 19:57:09)