Svensk Sneaker Blogg
Så, nu är vi ett gäng som äntligen tagit oss i kragen och gjort vad vi alla snackat om på fyllan med otrolig inlevelse, bara för att dagens efter, när man ligger i soffan men magen i vädret och genomlider karriärens tyngsta baksmälla, inse att det alltid är lika mycket snack och lika lite verkstad! Så iaf, efter att ha tagit oss samman, som de äkta jävla slackers vi är, har vi blivit nu snickare på heltid! Sväng gärna förbi, berätta för morfar, visa din granne, tvinga tjejen, hota lillebrosan eller bara spän fast hunden på dataskärmen! Vi bryr oss inte, bara nån klickar på länken!Länk: Me And My Sneakers fred ut!
http://meandmysneakers.blogspot.com
det va på tiden. ser nice ut!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Fint. Men se till att inte bara skriva om en massa nu-rave-hiphop-pjuck.
Ser bra ut, men förstår inte att ni hypar Gourmet's Jordan rip off. ;)
Always against the odds, one with the underdogs
LITE större text på sidan?
i get more pussy then panty!
Hangaround
2008-01-10 16:35
Tack! Åker in på favoriter.
INte sett dessa förut och nu vet jag att nästa par skor kanske är ett par av
dessa .
confidence: ctrl+scroll och du får större/mindre text. galet bra initiativ. in på favvisar
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
vad snabbt det går att läsa när man bara kollar på bilderna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Uppdatering: Etnies PLUS möter Fucking Awesome Ari Jordan XXIII MAMS Internatioal
Kul. ska kolla in här lite då och då. Sneakerblogar och forum finns det ju gott av men det är ändå nice! :) Keep it up!
Forumssignatur...<br>
Uppdatering: 16 Januari 2008 Så nu har vi uppdaterat igen, och denna gång med inget mindre än lite gott från Dunk som vi först såg 1985 och nu 2008 får de ett ansiktslyft. Porsche har inspirerat grabbarna på Purchaze och Sneakersnstuff tävlingen är fortfarande på gång!
SNS tävling: Made In Manchester Nike Air Max Light GT3 R Nike Dunk "Be True" Pack'
Me And My Sneakers © http://meandmysneakers.blogspot.com
Uppdatering: 16 Januari 2008 Ja, iom att vi hoppade några dagar där utan att uppdatera med något så har vi nu varit flitiga i två dagar och uppdaterat med bra saker!, här få ni se en kortfilm av en av mina vänners flickvän, samt nya AF1 a lá Louis Viton style och den där katten som man man inte får glömma, Puma! Dokumentär: I huvudet på en sneakerfreak Nike Air Force 1: Tier Zero "Premium Basic Line" Puma Suede MID II Me And My Sneakers © http://meandmysneakers.blogspot.com
Åkej Ganska kul att ni gjort det... MEN! sluta bajta just for kicks filmen när ni skriver om grejer... hela grejen som är om AF1 nu med att skon fått sitt status å bla bla, samt att nike inte lagt en enda krona på marknasföring på gud vet hur länge... hela det är direkt översatt från speakerrösten i just for kicks filmen... plus att 99 problems but my kicks aint one... har ni bajtat från en t-shirt på pickyourshoes.com jag gillar vad ni gör, men sluta bajta... skriv egna ord, referera, men direktöversätt inte andra grejer som vi redan sett och hört... tack för mig...
...en sak till... det med att nike inte marknadsfört AF1 med en enda krona sen gud vet hur länge, stämmer ju inte längre... dom har ju pumpat marknadsföring under 25årsjubileet... hemsidor... affishcer... öppnat 1Lovebutiker... det har ju kostat nårra kronor inte sant?
Apeman sluta hata, va glad att vi har fått någonting sånt här i Sverige!
Can't break necks in boxes
hatar inte, bara man itne skriver manuset rätt av från en sneakerfilm... så är jag glad...
Hej Apeman! Va kul att du tycker att det är "Åkej och ganska kul att vi har gjort det.. " och vi ber innerligt om ursäkt att vi direkt "bajtat " ur en av de mest fullständiga sneaker dokumentären som finns på denna planet. Tyckte att det var ganska uppenbart att vi skulle ha använt filmen som referens, för alla som har sett den , iom att den bygger på ren fakta, det är inte som om det är tre små pakistanier i en källare som suttit och hittat på allt i filmen, men men, vi är ännu en gång ledsna för att du tycker att vi har "bajtat " av filmen när vi skriver om "grejer", det lär inte hända igen. Vi har för övrigt varit i kontakt med dem på "Just for kicks" och kommer att ha ett inlägg om filmen ganska snart där vi kommer att langa upp lite digitala free-stuff som ni kan ladda ner, vi kommer nu ta tillfälle i akt och utfärda en direkt och en offentlig ursäkt till dem över på produktions teamet!Ska försöka ändra i "ALLA " tidigare inlägg där det finns inslag av filmen och kanske ett och annat ord, uttryck, slang, och diverse formuleringar som någon annan sneaker älskare råkat ha sagt i något sneakersammanhang någonsin , vi vill ju inte att det ska missuppfattas som om att vi ville "bajta" deras grejer och ta äran för något så som inte är vårt..!
99 problems but my kicks aint one , finns självfallet med på en gäng T-shirtar som pickyourshoes som vi har länkat till från första början, In och handla gott folk, dem är ritkigt fresh ;) Vi tyckte att det var så klockrent att vi var tvugna att ha med det, vi ber ännu om ursäkt för att vi ännu en gång "bajta" och vill gärna avsluta med att tacka för att det finns människor som dig, vad skulle vi andra här som försöker med något bra göra om det inte vore för er ;) keep up the good work!
Fred ut
vi andra som försöker göra något bra? hm... sätt er gärna på en pedistal om ni vill, men vad vet du om mig baserat på att jag tyckte det var lite B att skriva av speakerrösten i just for kicks? inte ett skit! som du åxå läste å till å me citera så gilla jag ju att ni gjorde det ni gjorde, kan man inte ta konstruktiv kritik kanske man ska låta bli att skriva i öppna forum? kanske en banner på whoa hade varit att rekomendera? det kan väl inte vara så att allt som skrivs om er nystartade blogg måste vara hyllningsfraser? hur förbättrar ni er annars? Du behöver inte ändra allt i bloggen bara för att jag sa det, inte är väl jag din gud? poängen med att skriva här måste väl ha varit att få feedback? det kan väl inte vara en ren reklamtråd? tonen i ditt mess var ju inte direkt vänlig, å är det verkligen så du vill svara läsare? ser mig ändå som en sneakerhead, å jagar sneakers var än jag åker... så jag är nog en av dem som er blogg riktar sig till. Ska man verkligen skriva så tyket då när någon ur målgruppen ger ifrån sig tycke i ett öppet forum, i en tråd som ni själva startade? så stort så att ni behövde böla var det lixom inte, påpeka mer att jag gärna läser det ni har att säga snarare än något någon annan redan sagt... kan ju vara ett misstag, ni kanske inte har så mkt att säga?
...för att poängtera mitt påstående om att jag är målgruppen så har jag bland annat köpt court victory pumpsen i bring back packen, när jag var i Tokyo över nyår... en sko som ni hypar på bloggen å berättar att den förhoppningsvis kommer släppas utanför japan... vet inte hur många icke sneakerheads som surfar in på er blogg som har skaffat den dojjan...
Hej hej igen! Ja du, pedistaler finns det inget av här, bara att vi anser att efter all tid vi lägger ner på detta och efter den fina feedback vi har fått, så verkar det uppskattas en hel del, vilket vi är väldigt glada över, tackar så oerhört mycket för , det är inte som om vi tjänar något på att göra detta, detta är ideellt i all sin glans! Vad vi vet om dig!? ja du, det är inte mycket, å andra sidan har vi inte heller påstått att vi känner till något om dig som skulle komma att spela någon roll, om du nu haft turen att komma över en och annan doja som du är väldigt förtjust i, och som vi råkat ha skrivit om, så är vi väldigt glada för din skull då med , det är ju trots allt sneakers som sneakers!
Men vad du så öppen uttryckte var knappast konstruktiv kritik , det var mer en personlig åsikt av ett störningsmoment, omslaget med en hel del attityd, ned tonat, och avslutade det hela med en mening som i sina bästa dagar kan väl tyckas likna produktiv!
Missförstå oss inte, du är en av målgruppen, men inte den enda , hade vi bara vänt oss till sneakerfanatikern så hade vi lika väl kunnat låta bli, de känner för det mesta redan till många av de amerikanska bloggar som finns där ute, och håller sig noga uppdaterade där. Vi vänder oss även till den som bara tycker om sneakers i ett vardagligt avseende, den som kanske inte vet så mycket, och kanske inte redan har "sett och hört allt", det är med det i åtanke som vi ofta tar med en del historia i våra inlägg, något som vi förutsätter att den normalbegåvade sneakerfreakern redan är förgylld med!Men vi ber änu en gång om ursäkt till alla vi har sårat på vägen, och ska göra vårt bästa för att se till att det inte händer igen! Fred ut
hm... jag är inte riktigt tillfreds med hur ni framställer mig, men sen å andra sidan var ju inte ni tillfreds med vad jag sa om er... så... jag släpper det nu, poängen är ju levererad, även om avsikten i min post i denna eminenta tråd inte hade för avsikt att väcka så upprörda känslor hos er... men, men... så är det... att ni är uppskattade är ju helt säkert, det har jag åxå läst ju... misstänker att ni plockar en å annan träff på bloggen... sju av dem har varit jag bara idag... jag känner iofs att jag konstruktivt kritiserade, när jag hoppades på att få läsa mer av era egna ord, än översatta andras ord... nu kan ju toner å så spela in då jag skriver på ett hyfsat aggresivt sätt, för det mesta, så... jaja... skit samma... fortsätt gärna... sen så förstår ju inte jag hur ni gör detta utan vinstintresse... men det är ju en annan diskusion? varför hjälpa företag i storlek med nike, reebok, adidas, å butiker som ni länkar till utan att hoppas på att nån krona ska rulla tillbaka till er? är det verkligen nonprofit ni tänker er hoppas jag ni tänker om... för företagen ni gör reklam för tänker inte i nonprofit termer... men sånt vet ju så pålästa gubbar som ni redan...
Äh, nu ska vi inte hänga läpp över detta som kanske misstolkades från båda parter, ett lätt hänt mellan-raderna fenomen. Vad vi dock ska ta åt oss av är det med referenser, det ska vi nog börja med, trots att det inte finns några toksäkra källor där ute, de flesta rör sig med samma information som cirkulerar nätet runt, som ofta visar sig vara halvsant när the shit hits the fan. Tro det eller ej, men vi är alla lite orimligt tokiga i sneakers som håller på med detta och gör det än så länge i icke-vinst syfte! Jag menar, vi jagar inte sponsorer och inga företag har hört sig av till oss, så än så länge gör vi detta för att det mesta som kommer ur våra munnar är sneaker-relaterat. Sen ser vi inte att vi hjälper företagen, vilket vi i synnerhet gör, men det är först och främst för den som tycker om sneakers vi gör detta. Länkarna finns bara för att våra läsare ska veta vart de ska vända sig, som sagt, inte alla vet om vart THE SHIT finns att få tag på ;) Sen har ju Six Feet under redan sin egen blogg och behöver knappast vår hjälp!
Men men, nu kallar det för ännu ett avsnitt med Jonny Drama, Vince, den eviga lilla sköldpaddan och den ivriga barndomsvännen i Entourage! Ha det gott folket, ses i sneaker dimman!Fred ut
Looking good, keep up the good work
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Uppdateringar: ok, vi har varit lite sega med uppdateringar men vi har som ursäkt en utav oss har fyllt år och vi var inget annat än tvugna att fira den med hår och hull, resterande dagar sen i lördags har använts till att kurera!!Uppdatering: 23 Januari 2008 Intervju: När sneakers är huvudsaken! Air Max 90 "Solido Rudo" QuickstrikeUppdatering: 22 Januari 2008 Puma Clyde Poison Frog Pack
Uppdateringar: Först och främst, för att få det överstökat, en officiell och offentlig ursäkt för bristen på underrättelse senaste veckan. Vi är ledsna för att för att våra mänskliga brister sorligt nog hunnit ikapp oss, vi är svaga och ynkliga varelser - förlåt! Uppdatering: 4 Februari 2008 Nike Air Structure Retro
Adidas Superskate Silhouette Crepe
Nike Air Safari Supreme
Applebum: Kicks Box Allstar Backpack
Kan inte mer än hålla med. Grymt informativ, och även snygg (vilket inte är så vanligt i bloggvärlden). Keep it up!
mm, absolut, nice blogg, men den verkar inte uppdateras så ofta? 4/2-2008 sist
"Sorry vår gode vän, vi är dåliga, men har ett annat lite större projekt som vi har på gång och kräver vår fullaste uppmärksamhet nu, men det kommer komma upp en del inlägg nu i veckan iaf, vi vill inte förlora våra trogna läsare!! :)" Fick det där i gästboken den 08-02-18, när dom inte hade uppdaterat på 11 dagar. Så det verkar vara något nytt på g
Can't break necks in boxes
Borta i månader kanske, men inte utan anledning våra vänner.meandmysneamers Fred ut!
http://www.tucasa01.blogspot.com/
Svensk klädesblogg. Lägger upp så många outfits jag hinner. Skriver lite info och uppdateringar om mode samt lägger upp videon. Jag har precis startat bloggen och vill verkligen gå all in :)
Kolla o säg gärna vad ni tycker eller kanske tipsa om egna outfits som jag kan lägga upp.