I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konstverk gjorda utav råvaror osv.

Övrigt - Blandat

2008-01-07 02:07

Konstverk gjorda utav råvaror osv.

Så, är det något som intresserar er? Jag har gjort nakna kvinnor av div. frukter såsom bananer, annanaser, kiwis och andra gemytliga varor.

Min portfolio har inte digitaliserats ännu men jag har en kompanjon som håller på att ladda upp  mina verk på en server som verkar strula just nu. Så snälla, ha lite tålamod bara! Det kommer!

Brassa på med era konstverk, jag är öppen för alla olika motiv, så som abstrakt form, nakenhet och våld.

-------Eller!?-------

2008-01-07 02:08
så du menar att du har gjort nakna kvinnor av frukt ? fan , coolt

2008-01-07 02:09
Ja, det stämmer. Bland många många fler motiv.
-------Eller!?-------

2008-01-07 02:22
haha shysst :D
mhm

2008-01-07 07:03
Morsan din som stått modell eller hyr du in nån för att ta av sig kläderna?
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Manager

2008-01-07 08:03
Borde inte rubriken vara "Konstverk gjorda av livsmedel"?
Redline!

2008-01-07 08:19
Det är väl samma sak? :)

(Vi vet ju inte vad mer som kan tänkas vara med ...)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2008-01-07 08:32
nilsL: För att spela smart så länkar jag inte från Wiki, utan klistrar bara in.

I den svenska lagens mening är exempelvis livsmedel allt som är avsett att intas genom munnen av människor, utom sådant som klassas som läkemedel.

Råvara är en vara som utvunnits ur naturen men inte behandlats. Till råvaror räknas bland mycket annat skog, malm, *ull och rågummi. Industri som utvinner råvaror men inte föräldar dem vidare benämnes råvaruindustri.

Redline!

2008-01-07 08:37
Definitioner ...

Vi förstod ju alla vad han menade ... Men för all del. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2008-01-07 08:41
Det kan vara bra för han som skrev inlägget att veta när han väl lanserar sin sida på nätet om inte annat.
Redline!

2008-01-15 12:44
gjorde en graffitiskiss av kroppsdelar under anatomistudierna i gymnasiet, det var ganska wicked. Kanske hittar den nånstans
SMÅLAND!