I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Huskur för den kärlekskranke?

Övrigt - Blandat

2008-01-06 22:40

Huskur för den kärlekskranke?

Det är vinter och det är mörkt och deppigt. Faktum är, att jag läste i tidingen när jag var hemma i Linköping över jul-o-nyårs-helgen att Östergötland haft 5 soltimmar under december. Normalt ligger det på runt 35. Det säger iaf en hel del om den här hösten/vintern..

Nog för att man alltid vill ha någon att vakna upp bredvid i vanliga fall, så gör sig bristen på tvåsamhet påmind extra mycket under vinterhalvåret. Framförallt en så pass mörk och grå höst/vinter som det här har varit. Drömmer om att gått o lagt sig med någon, vaknar upp och tillfredställelsen frn drömmer sitter i en kort sekund efter att man vaknat - tills man inser att det faktiskt bara var ännu en jävla dröm..
 Sådana drömmar kan jag samla ihop ett par stycken i veckan. Det är jobbigt. Riktigt jävla jobbigt, faktiskt..
Men vad fan gör man?
"Skaffa dig en brud att ligga med bara då!" - Jovisst, sen när kan man beställa sånt på postorder? (ja, okay.. man kan säkert faktiskt göra det, men du vet vad jag menar) Lättare sagt än gjort att bara "skaffa" sig en brud.

Jag är bitter, kärlekskrank och trött på mest alltihopa. Allt är skit och livet är den längsta vägen till helvetet.
(Dessutom, så brände jag just två pizzor i ugnen.. Why, but why? Här följer man anvisningarna på paketet men får två kolbitar som tack)

WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN