I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som handlat online från den svenska Apple Store?

Övrigt - Blandat

2008-01-06 22:04

Någon som handlat online från den svenska Apple Store?

Undrar varifrån de skickar grejerna man köper?

2008-01-06 22:07
Beror på vad du köper och lagerstatus på den. Ring och hör med dom angående specifika produkten du är intresserad av på dagen du skall beställa för bättre info än så. Min macbook skickades från Kina vilket tog flera veckor, en graverad ipod skickades från nederländerna, om jag inte missminner mig. Lagerprylar skickas nog inrikes.
"The badder you seem, the more lies you tell..."

2008-01-06 22:10

Ajt.
Det var ju inte så jävla skoj o höra. Beställde en graverad Ipod därifrån idag. Kommer säkert ta evigheters evigheter innan den når mig.
Tack för infon.

2008-01-06 22:12
Bör nämnas att jag beställde min ipod länge sedan, numera går allting nog snabbare. Men då tog det drygt en och en halv vecka.
"The badder you seem, the more lies you tell..."

2008-01-06 22:18
applestore verkar vara lite si och så... vissa får det snabbt andra inte... annars finns macoteket som har bra service.
Omae wa jowai

2008-01-06 22:46
Beställde en macbook söndagen före jul, som landade på torsdagen kommande vecka. Och då lär de knappast ha mindre att göra i juletid... Jag tror du kan vara helt lugn. :)

2008-01-07 03:19

Beställde 2 pods därifrån, tog feett lång tid, dom kom från usa om jag inte minns fel eller var det china? fan nått av dom var det ihjallafall.

och vem fan är du?

2008-01-07 04:41
Beställde en ipod nano därifrån och fick den efter 3 dagar, hem till dörren :) Fick skriva underskrift på nån elektronisk platta osv

så du kan nog vara lugn
"I lay chicks like mother goose"

2008-01-09 23:02
Fick den idag hem till dörren. 3 dagar sweet!

2008-01-09 23:41
Jag beställde min mac online via apple store. Gick lite segt på ett korkat sätt. Men jag fick min mac till slut :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2008-01-09 23:44
När jag beställde min MacBook (med extra minne) så byggdes den och skickades från Shanghai. Tog ca 10 dagar. Men när den väl kommer in i europa så går det fort som attsingen, nederländerna -> min dörr @ <24h
http://www.petar.se