I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Konspirationsteori] Vet vi allt om Anna Lindh-mordet?

Övrigt - Blandat

   

2007-12-30 18:01

[Konspirationsteori] Vet vi allt om Anna Lindh-mordet?

Efter att Benazir Bhutto sköts till döds häromdagen så försökte vissa nere i Pakistan skylla ifrån dödsfallet på att hon slog i huvudet och föll till döds. Efter att detta hände har jag börjat fundera allt mer på Anna Lindh-mordet i september 2003.

Nu ska jag inte dra alltför stora paralleler mellan Bhutto och Anna Lindh, men vad som är likt är att båda mördades mitt i en valrörelse! Jag känner personligen det är lite för stor slump att en psykiskt sjuk man ska gå bananas på just henne, just då! Okej om han hade sett bilder på Anna Lindh på valaffischer, men det känns lite för överlagt för att vara en "tillfällig släng" från Mijajlovic.

Nu har tankarna i mitt huvud börjat spinna på allvar, det känns som om det måste ha funnits en bakgrund till mordet! Rörde det sig om EMU valrörelsen? Var det något utrikespolitiskt som Lindh gjort eller sagt? Kunde hon ha blivit mördad på beställning? Var det ens Mijhajlovic som gjorde det?

Känns mycket väl som om det var bättre planerat än vad vi vet, jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det var någon motståndare till Anna Lindh som beställde mordet och hittade en perfekt klagomur i en psykiskt sjuk man!

The truth is out there...

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!