vem fan är så jävla sexig nurå?
fick lite bränsle i dom hära trådarna när man skulle skriva vad som var så osexigt med folk. Och emellan mina självbedömande ångestattacker började jag fundera på min egna ytliga bild av en sexig person. Jag själv kom fram till att sexiga är fan katherine heigl och zooey deshanel! Sen kom jag fram till att om det finns manliga som ska kallas sexiga får det fan vara rod stewart, david bowie och nikki sixx. Och för de som tvivlar så är jag faktiskt hetero, är inte bi pch bryr mig inte om jag framstår som annat. Men frågan är som så: Sexigast, vem är det? och är det inte någon kändis/etc. du aldrig träffat, vem är det och motivera varför? Jag är nog fortfarande främling för vad ordet "sexig" betyder. Så jag skulle nog behöva en snabblektion!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
"Sexig" är enligt mig en person som har en väldigt erotisk utstrålning! Tycker inte det handlar så mycket om utseende, då är personen bara snygg. Jag behöver inte tycka att tjejen är skitsnygg för att vara sexig, är det bara någon jag ser som jag verkligen vill ligga med hur hon än ser ut så är hon sexig. Kiera Knightley är till exempelt galet snygg, men inte så sexig. Medans Zoey Deshanel (som inte är så farligt snygg) har en väldigt erotisk utstrålning och därför är sexig!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
ah! där ligger vi lite på samma sida! för mig ligger zooey dechanels sexighet 95% i hennes röst! när hon pratar känns det som hon placerar sig på en helt annan nivå, vare sig hon skådespelar bra eller ej!djup men ändå 100% kvinnlig!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Nikki Sixx är den mest sexigaste mannen vid liv.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Är för trött för att motivera varför btw :) sry!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Jag tycker min pojkvän är så jävla sexig. Det är något med ögonen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dunderblunder Haha spela vid bordet bredvid hans i "pokervm" :p
my name is xelly smelly
It's only gay if balls are touching
nah, inget för mig. för nördig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wells, det var mest på skoj så. Fast det kanske finns nån här som får goosebumps när dom ser hans håriga bringa och bländvita leende?
It's only gay if balls are touching
mja som sagt, sitter ju inte i utseendet. han är bara för torr i sin humor för att jag skulle se ngt i honom.
austin powers är det manligaste som finns. han är männens man!
I've said it before and I'll say it again:
Josh Homme Mike Patton Mark Lanegan Gael Garcia BernalCarl Barat De har alla en sådan sexig utstrålning, de verkar trygga i sin manlighet (speciellt Bernal med tanke på hans roll i Dålig uppfostran) och vara allmänt coola individer med en härlig blandning av kaxighet och ödmjukhet, riiieeeer! *klös* Sedan är de sjukt begåvade också!
janiejones..han första där du länkade var ju ful... enligt mig..
oooo josh homme hade jag helt glömt. han ligger i samma fil som mina dave grohl fantasier..
:O OK bilden gör inte honom rättvisa, han ser mkt bättre ut på video eller live! Men han har sjuk utstrålning och underbar röst i vilket fall!
Yeah Peppis knows what I'm talking about!
Jessica Alba okej, motivering ska vi försöka med också!
Tycker inte hon är något fantastiskt i verkligheten men på denna bilden är hon sjuk snygg.. hon ser ut som hämtad från en söderhavsö.. haha.
skitsamma... ute och snurrar nu,
men hon är iaf sjukt vacker på denna bilden
jessica alba ser ut som en sjöjungfru på den bilden!! So pretty...
Skåne!
det är det jag menar!
Moderator
2007-12-30 20:59
Det finns så sjukt många heta tjejer, men om man ska representera dom hormonella smaklökarna med ett exempel så är nog
Sophia Bush den dokumenterat sexigaste tjejen i världshistorien.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
när jag ser ut som iggy pop är jag nöjd
http://www.kommandot.se/wp/
snubben från gym class heros ser fett bra ut .. no homo
Survival of the fitest only the strong survive.
sophia bush är sexig som fan, men jessica alba ser fan ut som en jävla bebis i ansiktet. ingen karaktär överhuvudtaget.
Who be the first to catch this beatdown?
hon ser ju ut som en drogad hund.
Who be the first to catch this beatdown?
snacka inte skit om min fru mannen..det blir bank..! :(
Jessica Alba är inte ens snygg ännu minre sexig. bKeira Knightelet samma sak är.
Jessica Alba är inte ens snygg ännu minre sexig. bKeira Knightelet samma sak är. Vilken tur att din åsikt inte är universell då. Alba är het på alla vis i mitt tycke.
Look with your own eyes - See with your own mind
finns så många sexiga kvinnor, världen är ju tamejtusan översvämmad av dom!!!! kate beckinsale är en iaf
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Snackar vi män så måste ju
Jimi Henrix ligga högt upp på listan.
Snackar vi kvinnor så är min fru sexigast i världen: