I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är någon i behov av lägenhet i Stockholm?

Övrigt - Blandat

   

2007-12-24 23:20

Är någon i behov av lägenhet i Stockholm?

Detta verkar underligt. Så länge jag kan minnas har alltid massa folk i min direkta eller indirekta omgivning varit på jakt efter lägenhet men nu när jag befinner mig i en position där jag vill hyra ut, så verkar det som att allas bostadsproblem har löst sig.

Jag har postat tråd i köp/sälj men den tråden är död och jag vill bara försäkra mig om att det verkligen inte är någon vän (eller väns vän) eller bekant (eller, ja du fattar poängen) till mig som söker något. Det är ju inte direkt svårt att hyra ut om man inte bryr sig till vem det är, det dräller av annonser överallt.

Så här är min julklapp till er eller er chans att ge en julklapp till någon som ni vet söker boende :D

Det handlar alltså om en möblerad och helt nyrenoverad 1a på 35 kvadrat i Trångsund, 5 minuters gång från pendeltåget. Lägenheten är superfräsch och prislappen ligger på 4000 kr/mån.

Före och efter renoveringen av vardagsrummet.

Byggde ut fönsterbrädan till en barliknande grej och kaklade den med mosaik. Utsikten talar för sig själv.

Nummer 2

Grönska i vardagsrumssovrummet :)

Skrivbordet.

Kakling av köket.

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)