Snoka i badrumsskåp? Why?
Överhörde en konversation där ett par tjejer snackade om att de alltid brukade kika i badrumsskåpen hemma hos folk när de gick på toa. Har hört detta tidigare, och lika förvånad blir jag igen. Är detta ett vanligt fenomen? Snokar ni i era bekantas badrumsskåp när ni är på besök? Varför? Snokar ni även på andra ställen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter bara jävligt sjukt.
..
Fasiken, hur tror du kvinnofolket får ihop till alla pengar som dom shoppar för? självklart letar dom upp den sjukaste jäveln på t.ex en fest, går hem till dom och kollar om han/hon har något spektakulärt och värdefullt i detta skåp för att sälja till snorungarna som hänger utanför seveneleven.
Toastare
2007-12-20 11:50
ja det är rätt vanligt vad jag vet... alltså inte att man rotar. Men man tar sig en titt..bara öppnar. Oftast sker det på fyllan på fester... badrumsskåpet säger så mycket om en person
Jag skyller allt på Emma!
dom rotar säkert efter tabletter.
jag tror inte jag skulle kunna gå in i ett nytt badrum utan att inte titta i alla skåp. det bli en gammal vana som jag antar uppstog av ren nyfikenhet! man hoppas väl hitta nått spännande därinne! haha
Don't fuck with kroll.
Toastare
2007-12-20 11:52
men har ni inte hört om det fenomenet? man tar sig en liten kik bara... som sagt, man rotar inte..tar inget.. bara kollar
Nej, det är iaf inte vanligt i min krets i alla fall. Eller det kanske är det, men har aldrig hört någon prata om det.. jag gör det inte!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Toastare
2007-12-20 11:53
LoRia, de flesta erkänner ju inte..
BountyBoo F27 :
Vill man verkligen lära känna personen på det sättet då?
Jag tycker det är på gränsen till perverst beteende.
Jag tycker t.ex. att fotografier och dyligt säger mer om personen som man vill veta.
Vad vinner man på att veta om sin bekant har hemorojdsalva eller salvor för torr hud, eller laxeringsmedel i badrumsskåpet?
Vad förväntar man sig att hitta egentligen?
Öppnar man mitt skåp hittar man tandkräm, tandborste, parfym, rakhyvel och hårvax typ. Vad säger det om mig då liksom?:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LoRia: De flesta erkänner väl inte, för att de vet med sig nånstans att det är lite sjukt beteende kanske. Men uppenbarligen så sker det:O
haha perverst är väl att ta i, det är nyfikenhet. en stängd låda du egentligen inte får öppna typ!
Don't fuck with kroll.
de letar väl efter piller!:)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Moderator
2007-12-20 12:34
"badrumsskåpet säger så mycket om en person" Jasså? Jag tycker att det säger lika mycket om en person som ett bananskal gör.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Redaktionen
2007-12-20 12:36
Bara jag som har en avledningstandborste som syns, och den riktiga gömd bakom rakhyveln på översta hyllan?
namaste
ÅderpåleOne - både smart och paranoidt =)
Annars tror jag iaf att det finns de som helt enkelt är såpass osäkra att dom vill hitta 'svagheter' hos personen ifråga - dvs mediciner.
It's only gay if balls are touching
Toastare
2007-12-20 13:10
squirtel, kanske du tycker.. men nu skrev jag ju inte vad du tyckte..utan vad jag tyckte. kleton, man lär inte känna personen genom badrumskåpet... det gör man förhoppningsvis innan. Det är bara en titt, sen minns man ju inte vad som finns där.. jag kollar inte ens SÅ noga.. jag vill inte hitta nått, jag vill bara se... tar inte ens ut nått och läser eller luktar på eller vad som... utan mer en överblck. svårt att förklara.. och nej, mitt badrumskåp är inte cencurerat.. fast det farligaste jag har är nog penicillin som i första hand kopplas till könssjukdomar, men som jag fått för nått annat.
Toastare
2007-12-20 13:10
och ha alla sina mediciner i badrumskåpet? Jag har de i köket i ett skåp, för det hade vi hemma.. förutom p-pillrena då-
Men snälla vad är det för vanföreställningar ni har, grabbar? Jag är en sådan som tycker det är jätteintressant att titta i folks badrumsskåp. Just det - titta . Det är inte för att jag vill sno några jävla mediciner eller hitta några pinsamma grejer från apoteket. Man vill bara öppna & titta helt enkelt, som BountyBoo sa. Ser inget "perverst" i det beteendet?
Toastare
2007-12-20 13:24
jag tittar hos min pappa också.. och min storebror.. mamma har inget badrumskåp där står allt öppet på hyllor..
Haha, du gjorde en tråd om det också! Som sagt, man vill bara kika eller till sin höjd lukta lite kanske. Ingen stor grej..
how to identify a sociopat part one..
mama said knock you out
Toastare
2007-12-20 13:36
degenererad, människan är nyfiken av naturen..ingen som har dödat nått gulligt djur eller så. lugn nu
rotar efter narkotikaklassade piller som dom kan sälja vidare till småbarn för en summa pengar.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Toastare
2007-12-20 13:41
kan vi komma överrens om att det är skillnad att kolla i badrumskåp och att STJÄLA saker från folk man är hemma hos. detta handlar om fenomenet att kolla, bara titta, i folks badrumsskåp.. inte sno piller och saker.
Iofs brukar jag leta topz hemma hos folk, är fan så fattig att när jag handlar så är det ingen direkt prioritet!
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.
Jag gör det aldrig, det är allt jag vet. Jag respekterar mina vänners och bekantas integritet; har de bjudit in mig till sitt hem så betyder de att de litar på mig och jag känner iaf att om jag går och snokar så bryter jag det förtroendet...
Delam tange barat
BountyBoo: Nej, topicen lyder att vi skall diskutera varför man tar sig en titt i andras skåp.
Tar sig en titt. Varför? -> Nyfiken Tar sig en titt. Varför? -> Sno piller Tar sig en titt. Varför? -> Sno piller & Nyfiken
Jag kollar inte hemma hos vänner. men om jag hamnar på en fest hos någon jag inte känner så bra, så kan det mycket väl hända..
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Toastare
2007-12-20 14:15
blasta, okej då.. men att ta sig en titt och rta tycker jag ä två skilda saker. sen håller jag med Loka, mer på fester hos folk man inte känner så bra...eller ännu hellre efterfester
i need drugs
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
uuuuu vet flera fd polare o pojkvänner som gör det. shit jag vill inte veta vad folk har i sina badrumsskåp, de är fan sista stället jag snokar. eller jag snokar inte alls iofs, vill inte veta ngt. jag tror de e samma slags personer som snor folks mobiler o kollar i dem när de går på toa typ. fyfan..bland de värsta jag vet sånt där alltså..
Haha, jag finner det mycket intressant att en överlägsen majoritet av de som tycks kolla i folks badrumsskåp råkar vara av kvinnligt kön ^^ Jag förstår verkligen inte grejen med att göra det, ni tycks ju inte själva ha någon förklaring på vad ni egentligen tror att ni ska hitta/få reda på :)
Look with your own eyes - See with your own mind
"Överhörde" är verkligen svengelska på hög nivå. För att besvara frågan så brukar jag göra det för att stilla min nyfikenhet och ha något att göra de få sekunder man nyttjar toaletten.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
det händer.. en gång för typ flera år sedan lånade jag lite av en kompis mammas parfym för jag luktade svett :/ och hon märkte det å blev typ sur???!! :/ jag fattar inte hur man märker sånt.. hade dem kameror i badrummet eller...
JMD, Jag Måste Dansa!
Klart man tittar i badrumsskåpen hos folk man inte känner, men inte fan för att lära känna puckot, då är det bättre att prata.
Moderator
2007-12-20 14:31
Shorty Dom kanske hade näsor i ansiktet och kände lukten? :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Toastare
2007-12-20 14:44
peppis, nej jag kollar inte folks mobiler.. det där är extrem svartsjuka.. detta är som att öppna folks kylsåp. tycker ni det är lika hemskt att kolla i folks kylskåp ja?
Nej, eftersom mat inte ses som en privatsak. Personlig hygien och medicin är en annan sak. Det är väl klart att folk reagerar?
Toastare
2007-12-20 14:50
personlig hygien? som deo? jag har som sagt inte medicin där.. kanske alla andra har.
Ja, deo, två, hudvård och skit är väl mer personligt än mat iaf :-) Förvarar inte heller jag medicin där, bortsett från kanske nån grejj. De ligger i ett skåp, eftersom folk snokar i badrumsskåp :P
skrev inte personligen till bounty byt hey och, jag kollar inte in i folks kylskåp heller. om vi inte ska laga mat. känns mer naturligt att man lagar mat hemma med ngn än typ rakar sig.
det är ju skitkul att kolla i andras badrumsskåp..mycket info på ett ställe :) skoj att hitta typ hemorrojdkräm... så...städa ert badrumsskåp innan skunken kommer på besök :D
We call them winerbrods.
Fan ska man göra det för? Verkar väldigt respektlöst att kolla genom folks personliga saker när de har bjudit in dig.
- Sarcasm is the lowest form of wit! - Aha, but its still a form of wit. - Darn, you got me there.
Fas - för att nyfikenhet är starkare än respekt.
We call them winerbrods.
Toastare
2007-12-20 16:21
skunkafied, hemorrojdkräm ska förvaras i kylskåp ;))))))))) (därför man ska kolla i folks kylskåp också)
nyfikenhet är ju bara en bortförklaring för att kolla efter roliga piller
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Toastare
2007-12-20 17:09
ja vi är alla missbrukare eller i så grovt behov av pengar att vi vill tjäna dem genom andras (o)lycka... eller så pratar du om alvedon?
Precis. nej ja pratar inte om alvedon som ett roligt piller
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Finner det lite skumt att folk håller på och förvarar medicin, piller etc i badrumsskåpet. Måste väl vara mest ogynnsamma platsen i hela hemmet? Funderar på att rigga någt smått sprängladdning i mitt badrumsskåp nu, öppna luckan och så sprängs kalk i ansiktet på dig. Lycka till o bortförklara sen.