Sökes: Stora hip-hop kläder
Hejsan, jag undrar om det finns någon som vet vart man kan hitta hiphop kläder i stora storlekar. som mjukis i 4xl - 5xl och Tees i 6-7 xl hoodies 4-5 xl och så vidare?.. vore nice om någon visste nån webshopp.. tacksam för svar. peace out
Moderator
2007-12-19 23:31
Dom har ganska sjyssta tält på Staduim, det kanske funkar?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
dämn va stort:O
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Kul att se ut som en mupp.
Squirtle P19 : Tack för tipset ska dit imorgon och kolla:)
orup P20 : är lång och tränar väldigt mycket.. inte konstigt eller?
josefina F2 : jag skulle kunna tro att du liknar en:) hihi
tänkte du var jävligt fet först då skulle nog
www.recognize.se passa bra. finns grejer upp till 5-6xl där. dock så är det fettostorlekar, alltså för folk som är 160 cm långa och väger 180 kg. men om du är lång så kan du ge upp sverige direkt, det är på gränsen till omöjligt att hitta schyssta kläder. jag är 190 och har typ aldrig hittat några vettiga kläder här. braller går men allt annat är endast för fetton eller anorexiadvärgar.
du får handla från staterna;
http://www.eastbay.com/ ,
http://www.ebay.com/ och
http://www.drjays.com/ är ett par fina ställen
Din hojtlåda är tom.
Kan någon rekommendera eastbay?
Recognize tycker jag med, dom har ju mycket talltees osv. Annars så har ju Cali upp till 3xl i alla fall. Gulan har ju också lite större kläder.
GULAN CALI RECOGNIZE
yessir!
hehe, tall tees my ass. det är vanliga tees i skitstora storlekar. dom är breda som fan, fatso tees.
Din hojtlåda är tom.
Damn, jag har en t-shirt som e 3xl, den är som ett nattlinne på mig typ.. Men jag halkar på, nån som vet var man kan hooka riktigt stora jeans? gärna storlek 55 i midjan så det hänger ordentligt :)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Över 55 menar jag givetvis.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Haha. XL är fan inte stort. Jag har XXL på mina t-shirts + tröjor. Jag har ett par sprillans nya LRG byxor som är riktigt snygga, men förstora för mig. Det är storlek 40 på dem, du kanske är intresserad? Det är mörka jeans, försökt att sälja dem här på whoa, men ingen tycks vara stor här. Skicka mail till mig om du är intresserad eller någon annan.
asså kan man våga köpa jeans genom internet? eftersom vissa byxor e mindre fast att det e samma storlek som på andra byxor jag har:S
upp... behöver kläder om nån vet plz....
upp.. plz behöver kläder!:(
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
Jag har två grymma jerseys du kan få köpa.
Graffare
2008-01-05 20:10
Recognize's Tall Tee's är att rekommendera
Recognize har inga tall tees. Dom har vanliga tees i stora storlekar, dom är väldigt breda och jävliga.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
vet inte om det går att beställa från footlocker, i usa var typ halva deras butiker fylda med tall tees.
jag är inte ute efter finkläder... utan mer hiphop/street/baggy
pellepelle paperboy är grymma. rockar såna själv för stunden
Hur stora är storlekarna i Pelle pelle paperboy jeansen??..
jag har ett par LRG shorts till salu som är jättestora.
kolla här
Chonbo:
tänkte du var jävligt fet först då skulle nog www.recognize.se passa bra. finns grejer upp till 5-6xl där. dock så är det fettostorlekar, alltså för folk som är 160 cm långa och väger 180 kg. Whaat? Det är ju tvärtom, dom gör långa & smala tees där, "Tall tees" snacka inte om du inte vet? :S Jag har beställt därifrån, är 190 och hyffsat smal, fortfarande är dom inte för breda, fast jävligt långa!
Så kör på recognize, eller streetwear, dom har också Tall tees.
Ch1ll P16 dom gör inga tees alls där, däremot säljer dom vanliga t-shirts i stora storlekar och kallar dom av någon anledning för tall tees. förr sålde dom riktiga tall tees dock så var det helt värdelös kvalite på allt. nu har dom bytt till blankko som är grym kvalite men värdelös passform.
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
damn, 55 i midjan, enormt ju..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mad Dog funkar för mig (är typ 195). Finns på internet (googla) eller i Uppsala (mittemot gamla H-Centrum aka den där nya gallerian som jag glömt namnet på). Fast jag har visserligen aldrig köpt någon t-shirt där av något slag (håller med om att det generellt sett är ett helvete att få tag på tröjor som är långa men inte breda nog för tre pers), men det borde nog gå. Har en hoodie därifrån, fast det är ju inte ens nära samma grej...Byxor är ju inte heller samma, men det finns i alla fall att få tag på där!
I tego arcana dei!
www.drjays.com klippa och klistra.
http://houseazons.blogspot.com/
http://houseazons.blogspot.com/
GASP!!!!!!
Dom dagarna är förbi...
postorder ifrån tyskland är bland de billigare alternativen för sverige, annars usa om man skipper tullen, googla ok
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
usa är ju sjukt billigt, dollarn ligger på typ 6 spänn, handla handla handla!