I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kläder, passande färger.

Övrigt - Blandat

2007-12-19 10:39

Kläder, passande färger.

Hej, Har en fråga till alla som har klädsmak, passar gult och rött ihop? :S enligt mina vänner så passar jag riktigt mycket i rött, har en röd new era keps, och ofta en röd t-shirt, tröja, även röd jacka. Så nu hittade jag en gul t-shirt i garderoben så jag tog på mig den och en röd keps. Jag tycker det passar men jag vill inte gå och skämma ut mig ifall det blir för skrikiga färger. Så nu frågar jag, passar gult och rött? och vilka mer färger passar med rött? Vore glad om ni kunde svara :)

att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-12-19 11:36
Blir kanske lite varningsskylt av d hela? Men annars passar ju färgerna ihop, kolla McDonalds....

2007-12-19 13:31
Tycker snarare du ska fråga dig om det ser bra ut att ha en röd keps, tee, tröja och jacka ihop :)
Forumssignatur...<br>

2007-12-19 13:36

Färgerna passar...Men som sagt blir den kombinationen rätt skrikig. Jag menar gul är en färg som syns och röd likaså, så det kan bli lite "för mycket".

Rött + svart är en killing-kombination och blir nästan aldrig fel.
Rött + vitt blir mest trist; din keps kommer ta all uppmärksamhet...Men det funkar klart.
Rött + grönt kan bli riktigt coolt då de är varandras motsatser...Speciellt om det är lite gula detaljer på t-shirten.
Rött + rosa är otroligt fult, de skär sig mot varandra...
Rött + blått tycker jag inte är så snyggt precis, kanske om det går åt det mörkare hållet..

Delam tange barat

2007-12-20 02:13
Det beror ju mycket på dig som helhet. Jag tänker vara tråkig och säga att allting kan funka, så länge det passar personen. Vad har du för skor, vad har du för typ av hiphopstil? (antar att du är hiphop eftersom du har en era-keps).

Vissa discoinspirerade hiphoptyper kan tex passa i mer skrikiga färger såsom rosa. Men det betyder ju inte att det funkar på alla.

I slutändan handlar det nog mest om hur du känner. När du tar på dig den gula teen och den röda kepan framför spegeln, vad ser du då?
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-12-20 08:06
Senap ketchup är väl en klassiker, men allting handlar om vilka nyanser av respektive färg som menas. Ifall det är signalrött vs pippigult går det nog hem i US of A medans vinrött och senapsgult är mer down in the EU of ROPE, eller hur var det nu igen?

En feg garderob skall baseras på svart, asfaltsgrått, vinrött och i värsta fall vitt. Säkrare kort än spader ess!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-20 10:59
Måste det vara en feg garderob då? handlar väl mkt om HUR kläderna ser ut? du kan ju ha asspexiga kläder som går i färgerna svart, asfaltsgrått, vinrött och i värsta fall vitt. så det så.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-12-20 20:49
Beror på är du kille eller tjej? Tjejer kan lättare pulla off olika färgcombos. Röd och svart är ju enligt mig dom snyggaste färgerna som någonsinn blandats, men hey rött och gult passar ju så go for it!
 yessir!

2007-12-20 20:58
Greedy Genius gjorde inte Primo "Yellow Dawn" for no reason..
ILL LIKE YELLOW SNEAKERS FAM!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.