I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bjuda någon på frukost.

Övrigt - Blandat

2007-12-18 20:52

Bjuda någon på frukost.

Hallå Hallå.

Sitter och snackar med en polare på msn som ska bjuda ut en tjej. Men han vet inte om han ska föreslå lunch eller middag.

Jag tycker att han ska bjuda på frukost. Det är väl väldigt ovanligt och ett bra sätt att få ett rakt svar utan undanflykter då folk väldigt sällan har uppbokade morgonar. Självklart har hon kanske jobb eller skola men är hon intresserad så kan hon väl offra en 20min extra för att bli utbjuden på frulle.

Är det ett dåligt förslag? Hur skulle ni reagera på att bli utbjuden på frukost? Mesigt och snålt eller en rolig och ovanlig grej?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-18 20:53
Frukost är mysigt =) Tror det är en bra grej, fast den är väldigt "intim" eller vad man ska säga...
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A

http://www.otechdesign.com

2007-12-18 20:54
jag tycker det är en schysst ide
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-18 20:54
Så jävla bra Don J, det kommer bli score direkt.

2007-12-18 20:55
Nu är det inte riktigt så att varje kille är ute efter att sätta på tjejer Jonka. :P

2007-12-18 20:57
Jag hade tolkat de som om jag skulle spendera natten och sen käka frulle.. det är en rätt vanlig raggningsreplik typ "Jag bjuppar på frukost imorrn"..
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Moderator

2007-12-18 21:03
vafan bakisfrukost är ju klockrent. käka skräp, kunna vara tysta tillsammans och sånt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-12-18 21:34
Jag skulle bjuda in en brud för att käka frukost, för att möta henne i porten i bara morgonrock och jalingar med en frilla som ser ut som hiroshima! Sen skulle jag erbjuda henne det sista ägget (trots att utgångsdatumet var för tre veckor sedan) och det sista i kalles kaviar tuben! När hon artigt frågar vad jag ska käka så svarar jag "Jag tror jag har en burk TREO här någonstans!", sedan ska vi ha mysiga samtal hela vägen in till nästa frukoststund!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-18 21:36
Twinky_Boy P24

Nej, brukar mest bli lite äcklad av den dåliga raggningsrepliken.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-12-18 21:37
Jag hade aldrig bangat. frukosten är dagens bästa mål, spikat

2007-12-18 21:38
tycker det är en jättemysig idé, men då på något frukostställe och inte hemma...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-12-18 21:39

Frukost brukar antyda att man ska tillbringa föregående natt tillsammans och middag att det blir någon form av "efterrätt", lunch känns mindre kravfyllt och mindre påträngande (i brist på bättre termer). Oh what do I know about dating, don't listen to me, kids!

2007-12-18 22:30
Frukost är megamys, träffade en kille ett tag som bjöd ut mig på frukost "första dejten", känns lite originellt och mysigt att börja morgonen med en bra frukost och ett trevligt sällskap :)

Go for breakfast!