I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Typiska mansgrejer?

Övrigt - Blandat

   

2007-12-18 13:56

Typiska mansgrejer?

Det här är världens mest utnötta ämne att tala om, skillnader mellan män och kvinnor, främst hos dåliga stå upp-komiker som vill spela med några riktigt säkra kort. Trots detta så tycker jag att det ibland fortfarande är sjukt kul att skratta åt.

Så, låt höra vad ni tycker är en typiskt manlig grej att göra. Att beskriva vad en kvinna istället skulle göra är inte nödvändigt men kan vara bra för att förtydliga eran poäng... eller något.

En rätt typisk manlig grej kan jag tänka mig är dessa "tops" man snurrar i örat med jämna mellanrum. Karlar verkar ha en förmåga att köra in dessa så våldsamt att de tillslut börjar hosta av det våldsamma bökandet med bomullspinnen. Jag vet ej varför det blir så, kanske har det något med nerverna i örat att göra. Men det stämmer ju iallafall, börjar man hosta till följd av rengöringen så har man gjort ett ritkigt bra jobb. Om sedan "skatten" är mörk-orange och något trög och marmeladig till utseendet så är det även ett bevis på att man noggrant granskar vaxet efter röjning.

En annan lite typisk grej är väl att aldrig lära sig att blåsa på maten innan man tar första tuggan och således, självklart, bränner sig så inåt skogen och ger ifrån sig ett kvävt björnabröl mellan den panikartade hyperventileringen som desperat försöker svalna maten innan brännblåsorna är ett faktum.
   Detta är förstås aldrig mannens fel utan kokerskans, vad annars?


Vet att ni alla har något att bidra med så tveka inte! En hyllning till manlig dumhet.

Intressepenisen hårdnar!