Finns spöken?
Finns spöken? Jag har upplevt små "spökstunder" hemma hos min kompis som bor i ett gammalt hus. Hunden skäller och morrar åt vad jag anser vara ingenting. Visst att det kan vara ljud som hörs utomhus, men när man får den där känslan man får när man känner på sig oro så börjar man undra. Sist så satt vi i köket, och så stängdes tvn av, och så såg vi, jag, min vän och hennes mamma, en svart skugga gå förbi. Och sen sattes tvn igång igen. Det var bara vi där, hundarna var i källaren så man blir rädd. Sen har det skett en massa saker i stil med ljud, och känslan av att någon andas en i nacken. En stero som sätts igång, saker som går sönder från ingenstans, uppskrämda hundar. Jag tror på det, har nått liknande hänt er? Bara sjukt kul att skrämma upp sig själv genom att höra andras historier. Och jag räknar med några dryga inlägg från de vanliga, so go on!
whoopzidoo
hehe... jag tror starkt på spöken samt de du säger... jag har också varit med om en massa saker...pallar inte dra upp allt här... men en sak jag aldrig kommer glömma är när spisen sattes på av sig själv... Och neej, jag hade inte glömt stänga av den...den va avstängd innan... å steg på vinden å massa sånt... Felici-JAH du borde ladda ner några avsnitt av "Det okända" :)
Har endel liknande historier, samt skrik från ventiler o lite så i mitt gamla ex lägenhet. Men jag tror ändå inte på spöken :)
AngeliC F22 är det de fantastiska programet på tv4 + med Derek?
whoopzidoo
En gång så satt jag hos min morföräldrar ensam med min laptop. Jag behövde gå på toa och när jag kom tillbaka så var den avstängd, alltså inte skärmsläckaren eller så utan helt avstängd. Jag fattade inget, kanske var ett spöke?
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Felici-JAH hmmm ja de går på tv4+, men jag vet inte om han heter Derek (tror du tänker på "Beyond" eller "mannen som talar med andar" som det heter på svens ka)
i Det okända så går dem hem till folk här i sverige som har haft problem med bråkiga andar osv... så tar dem dit medium osv.. jävligt intressant... Jag äääälskar sånna program...
pointdexter.. hur? de tar tid att stänga av windows.. hehe
det okända är klockrent. går ju imorgon klockan 20 om jag inte har helt fel ! sen finns de la en gammal tråd med fan en massa hundra inlägg med just egenupplevda spökhistorier så du kan ju söka upp den , den var mäktig
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
MickMästarn P19 tror dem har säsongsuppehåll nu :( Förra onsdagen va sista... men DC finns ju:) Fast lite tråkigt att kolla gamla avsnitt kanske... jag tror jag sett alla fan
kör med torrentprogram o har laddat alla som finns att ladda... (finns inte många) . men vafan! jag tyckte dom just hade haft ett uppehåll redan? o förra avsnittet fick man ju se va som skulle hända i nästa o det verkade inte som att de va nåt avslut?. men bögigt. det är typ det enda värda på tv haha
Min taklampa tändes mitt i natten när jag låg och sov i mitt rum, fast antagligen så var det bara glapp i den eller nått skojs.
Vi är överallt!
Haha en dag, när vi alla satt i vardagsrummet, så skulle jag gå på toa, men så var toan låst .. Och det var ingen av oss 3 som hade låst den .. helt skumt .. Samma dag Släktes & tändes julgranen på 2 minuter & bagageluckan på bilen öppnades när vi var ute & åkte, kalla det vad ni vill, jag kallar iaf dom 2 sista glapp .. men första vettefasiken .. haha ..
be the change
Ja fan, spöken finns, bestick ramlar och golv knakar när ingen rört sig på timmar, saker knäpper här... Gammal lägenhet. känner mig iaktagen när jag blundar. tror rakt av på små spöken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill övernatta hos dig! du får pengar! hahahaha smooth player
Jag är 100% säker på att det finns spöken.. Om "pintorpafrun" säger er något! annars får ni söka på google lr nåt.. Har sett henne.. ca 10m ifrån mig, mina 2 polare o en av doms pappa.. vi var på spöknatt.. o de blev bara för mkt.. Hon är inte dirket någon snäll person heller!
Jag är sjukt tråkig, tror inte på något övernaturligt överhuvudtaget. Vore lite coolt att se ett spöke eller nått liknanade nångång om det nu verkligen finns.
Vi är överallt!
jag har ett drygt jävla spöke som följer efter mig här på whoa, tror han är kär i mig :(
Niceness!
Klart spöken finns.. har spökat hemma hos mig.. men det var ett tag sen nu. Lampor som inte fungerar tänds plötsligt och liknande. btw, soft att tman kan posta bilder nu också...
Det där men hundar som reagerar har jag hört om innan. Känner 2 killar som brukar vara ärliga, som har eller har haft hundar som har reagerat så.
Would I shit you? You're my favourite turd.
och den enda logiska förklaringen måste vara att det står en död osynlig männsika där..
No cake for the impurity!
jag igillade sånna medium program innan jag såg episoden av det på serien "Bullshit" då fattade man hur dum man varsom gick på det..
du fattade inte hur dum du var som trodde på allt dom säger i bullshit då ? shit , mindre objektivt program får man ju leta efter. och dessutom, såg det avsnittet jag med, och dom som visades upp där var ju cp jämfört med mer "seriösa" medium som i t.ex. det okända man kan ju aldrig va säker på att dom där är på riktigt heller men, ja, det är ju åtminstone rätt fascinerande och inte bara uppenbart gjort för att tjäna pengar
Felici-JAH Du tror alltså på spöken? Men Gud är inte tillräkligt märkvärdig eller?
mantis ja.
Människan X0 hahah, jag bor i Lund, det är i min polares hus det spökar; Dalby! I ett stort stenhus från 1901.
Just det, Skandinaviens äldsta kyrka ligger ett stenkast därifrån.
whoopzidoo
Felici-JAH Gud är bara coolt i reggae eller?
Spöken finns inte
www.myspace.com/dressyourself
Jag tror stenhårt på spöken, känner ibland konstig närvaro i min lägenhet, men så länge man är hövlig mot dem så är det lugnt. "Fine, du får vara här, men det är trots allt jag som betalar hyran, så det är mina regler, och nu ska jag sova, så gå ner till grannen en stund och kolla på porr"
omformulerar mig.. jag tror på det logiska som oftast bevisar det mesta.
www.myspace.com/dressyourself
Människan X0 haha ja! Jag kan styra ihop en seans eller hur det stavas. Henne mamma är häxa/wicca så ett stort Whoa-seans hade suttit bra. Framkallar andar.
Kolla det här! Han är för jävla bra han!
whoopzidoo
Stjärnan P19 : usch på den där kommentaren "motbevisa det" Jag är gud!..... motbevisa det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är helt 100% säker på att de finns spöken. inte någon tvekan om saken.
Haha det är DEREK! Han är äkta.
whoopzidoo
jag tror också att spöken finns 110% säker... min familj o jag flyttade från lägenheten som vi bott i sens jag föddes för kanske 4 års sen... gissa varför..
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
jag vill oxå ha ett spöket Laban!! :(
TTB P18 först vill jag ha något som bevisar att du är det :)
Kung i undre världen
Bor ett monster i min garderob. Jag menar, titta bara på spöket Laban, han finns ju. Right? Rasslar i kedjor och flyger runt och så. Trotsar fysikens lagar, men vem gör inte det? :)
Signatur får rum här
Det jag inte kan se eller ta på finns inte!
pointdexter P7 , antagligen blev den för varm och stängde av sig själv. Människor är ju bara för roliga, så fort de inte kan förklara något så är det spöken. För väldigt många år sedan var det häxor, spöken, gud och massa annat crap. Nu är det spöken, gud och lite annat crap med och om ett par hundra år kommer det säkert vara likadant. Om begreppet "spöke" från början istället hade inneburit en varelse som inte gick att se, och inte en döda människa så hade det varit nu. Det enda man gör är ju att tro på det någon sa för flera tusen år sedan typ.
Bull med människor som inte tror på att det finns något bortom vetenskap, och det är ännu mer bull när det finns folk som ska vara roliga fast bara är tråkiga. :(
whoopzidoo
För att de är tråkiga eller vadå? Jag kan ha kul utan att tro på något ologiskt, orealistiskt och ganska larvigt. Det är ännu mer bull, enligt mig med människor som måste "förgylla" sin vardag med sådana grejer.
derek acorah suger ju dock! så uppenbart skådespel när han drar igång me sina jävla ryck tacka vet jag terry i det okända han är fan kung
människan har alltid varit rädd för det hon inte vet något om. människan kommer alltid vara rädd för det hon inte vet något om. Jag tänker så här, det vore väl för jävla tråkigt om det inte fanns liv efter döden, typ spöken. Jag menar, då går ju mina planer i kras. Att se kändisar duscha och kunna springa ett maraton utan att bli så andfådd så man måste läggas in på sjukhus för hjärtproblematik. Eller den bästa, att glida genom väggen på vita huset och måla presidenten grisrosa när han/hon sover. : )
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Klart dom finns, vad tror du?
Derek Acorah! älskar den jäveln, jag har döpt en blandband efter honom. (programmet heter hemsökta hus, eller most haunted på engelska)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Spöken, Tomten och Shrek har en sak gemensamt. They're awesome.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
hahahahaha "Människan" som varelse silly =)
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>