billjud visste inte var denna tråden skulle ligga så det fick bli blandat.Om någon mod. anser att detta är fel får ni väl flytta på den...okej, till mina frågorI bilen:Kan man koppla 2 slutsteg på bilbatteriet (ett MDS Classic 4 kanalssteg och ett Maxgear 2 kanalssteg) + båda till huvudenheten, en panasonic någonting?Sedan vill jag koppla 4 kanalssteget till mitt framsystem bestående utav 2 st 6x9" MDS koaxialer och 2 st 5,25" MDS koaxialer. Och 2 kanalssteget kopplat till en baslåda på 2 st 10" basar, baslåda på 800 W (max). Jag bryggar naturligtvis inte detta slutsteget utan kopplar en bas på varje kanal. På 4 kanalssteget kommer jag sätta en 60 amperes säkring och på 2 kanalssteget sätter jag en 30 amperes säkring...Någon som vet ifall detta skulle gå bra?Klarar batteriet att driva 2 st slutsteg?BILD för att förtydliga det hela.Hoppas någon kunnig kan svara :)
zatzy
Oredan > Tack.Men tänkte att eftersom folk lägger upp trådar om körkort och trådar där man ska visa upp sin bil m.m. så vet folk här lite grann också?