Gang tattoos
Jag tänkte pryda mina armar med lite schyssta gangtats medelst en spritpenna. Nu behöver jag förslag på vad jag ska skriva. Ju töntigare testo bättre! Hittills har det blivit 187 på underarmen.
hur tror ni det är med risken för blodförgiftning och dyl. förresten?
Varför ska du göra detta?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
O.G. THUG LIFE G UNIT THREE 6 MAFIA kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skriv MS 13 stort och synligt.
Fuck me, I am weak
gör en treklöver också , lite aryan style!
Niceness!
skriv "puta"
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
c.r.e.a.m latino fo life nwa babben är min idol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Clover G's.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
babben är min idol hahha den va fan bäst
det får bli babben är min idol och ms13 .. Papalagi P23 jag ska göra detta för att jag ska visa god ton och gå på en tråkig maskerad. detta var det enda jag kunde sno ihop på kort tid. jag tackar tipsen folks. ha så kul i nattmörkret!
hahahah fan va ja diggar din ide asså :D en gängmedlem bland alla vampyrer å monster, bucem!!!!
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Yakuza
glöm inte Vatos Locos Fo Evah!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
The bloods
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
The Crisps
The Greatest Story Never Told....
Crips* vadå "the" bloods? det heter bara bloods jag tycker MS-13, Crips, Bloods, FFL (fucked for life) eller Black Wallstreet.
black wallstreet är väll mer ett skivbolag?
saaaru..
Glöm inte tåren på kinden.
Still in the bridge
Skriv någonting meningsfullt, felstavat.
Andrasidan: ett gäng från början
FUCK THREE WORLD, WHOA PUNKT NU har jag taggat i pannan. rätt snyggt, rekomenderar starkt!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Vafan, reppa Sverige lite. FITTJA BOYS ;)
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
ska du reppa sverige; bara bazz
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Graffare
2007-12-15 12:33
Järna G's!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
tåren hade jag faktiskt.. faaan va mesigt det är med maskerad alltså.
faan järna g's! synd att inte den kom tidigare.. den kan jag ju fan relatera till
"+" mellan ögonen, törnekrona i pannan, tår på kinden, "los manos" och nåt "hårt" typ "Bad Motherfucker".
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
tatuera in streck "fyra streck med en överstrykning"= 5..... och säg att dem står för hur många du har dödat.
Skåne!
Skriv ; Blood eller Crips, kanske Hells Angels? OH Bandidos
whoopzidoo
Redaktionen
2007-12-15 14:53
FUCK på högra knogarna och LIFE på de andra.
namaste
Vad menas med 187? T.ex FARSTA HIPHOP NATION 187!
bonken11: i usa är det en poliskod för mord.. i farsta vet jag inte vad det är :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
187 = "
Californian penal code number for homicide The police in California uses the penal code numbers as shorthand on the radio" dvs det polisen i Kalifornien säger över radion när det skett ett mord..
www.rapdict.org :D:D
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
FTW på insidan av den nedre läppen sen 424 på hallsen..elultimato G
i fhn är det oxå för mord från polisens mordkod
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
men om man ska säga va du ska ha för tattos borde du köra UZI LIFE
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
MEN ÅH! Ingen har sagt något om hur bra hells angels är.. Ni suger.
whoopzidoo
west side for life live by the gun die by the gun tupac is my god
Rolling 60`s eller vafan dom kallar sig
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
NWA kompis.
paragraf 12 made me!
FREE Ayatolla.
eller SiS made me
FREE Ayatolla.
Bårn Gangztah! White Nigga Gypsy UNIT Brooklyn ThÖG! Live like a Gangtah or die trying
-----> http://www.photoshop.nu <-----