I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på saker att göra på nyår med sin tjej?

Övrigt - Blandat

2007-12-14 12:04

Tips på saker att göra på nyår med sin tjej?

Som rubriken lyder.

Befinner mig idag i stor idétorka..Någon som har några förslag?

Dubbelmoral? I love it!

2007-12-14 12:08

Hitta på nåt kul på dan som båda gillar, gå sedan ut och ät en god middag på nåt lite "finare" ställe, bunkra upp med massa filmer och snacks osv. och mys hemma, sen mot tolvslaget kan ni ju bege er till nåt soft ställe där man ser alla fyrverkerier och kolla på dom och sedan dra hem och bara chilla..

det är ju något som båda kan uppskatta..

va?

2007-12-14 12:39
Dricka öl.

2007-12-14 12:41

idka intensivt samlag samtidigt som ni lyssnar på trance techno och poppar pills!!

brooor de blir den tyngaste nyåret!

//Ydebrinkarn - knark gör dig stark

www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2007-12-14 12:46
ladypassion det är ju då man går ut med vännerna och festar in det nya året?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2007-12-14 12:46
1. Lite hink
2. Lite kick
3. Lite strip
4. Hit that shit!

vafan tror du.. step yo game up...
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2007-12-14 12:53
Laga god mat åt båda, mys och småfesta lite tills klockan 12, gå ut och drick något gott och säg att du älskar henne då det smäller som mest, sedan går ni in och fortsätter eller dra vidare till någon krog eller så.

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-12-14 13:06
Jag har en tur-retur biljett till Åre om du är intresserad? Två personer i liggvagn valfritt datum sträckan GBG-Sthlm-Åre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-14 13:11

jag varnar för totalflopp!

min tråkigaste nyår var tu man hand med min bättre hälft. vi firade på en resturang vid vattnet och det sög att bara vara två.

och detta trots att han är den absolut skönaste att vara med för mig personligen. det just antalet två som är lite glädjedödande på nyårsafton. men det kanske bara är jag.

Jag föredrar nog mer folk än så på nyår, men en bra grej är väl att hooka en pargrej. typ dina roligaste kompisar med bifogad kile/tjej.

v
Femme fatale

2007-12-14 13:14

någon mysig resturang nära till centrum kan ju vara något. då kliver alla ut vid tolvslaget och ring in det nya året själva med en massa andra människor ni inte känner?

eller ta in på något hotell eller åk kryssning? kan det vra något? en snabb weekend till Prag? Paris? London?

Ryanair säger jag bara
Femme fatale

2007-12-14 13:18
hitta någon röjjig fest och däcka i soffan innan tolv
AIK

2007-12-14 13:20

debaser medis ska ha någon slag nyårsfest som jag och sambon funderar att gå på. Gustav Gelin ska vara DJ.

Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-12-14 13:47
Bra tips allihop :)
Funderar på Köpenhamn-weekend. Kan det vara något tror ni?

Dubbelmoral? I love it!

2007-12-14 13:50
vi ska nog åka på spa. ja , jag vet. Gay.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-12-14 13:51
alecko. ja varför inte? en resa är inte lätt att glömma :)
Femme fatale

2007-12-14 13:52
Någon som varit i Köpenhamn och kan tipsa om bra saker att göra?
Några prisvärda hotell?
Dubbelmoral? I love it!

2007-12-14 15:02
inte toffla
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....