Kinaskämt!
Hur säger man koridor på kinesiska? Svar: Long trong gong Vad heter Kinas fattigaste man? Svar: Tom Peng Pung Vad heter Kinas fyrkantigaste man? Svar: Kar Tong Vad heter Kinas blodigaste man? Svar: Tam Pong Hehehe! Leverera lite roliga kinaskämt!
Hur ser man att en bil är från kina? Svar: Rishög.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Fan jag är för trött.. För barnslig.
An Italian, a Scotsman and a Chinese fellow are hired at a construction site.
The foreman points out a huge pile of sand and says to the Italian guy, 'You're in charge of sweeping.'
To the Scotsman he says, 'You're in charge of shoveling.'
And to the Chinese guy, 'You're in charge of supplies.'
He then says, 'Now, I have to leave for a little while. I expect you guys to make a dent in that there pile.'
So the foreman goes away for a couple hours and when he returns, the pile of sand is untouched.
He asks the Italian, 'Why didn't you sweep any of it?'
The Italian replies, 'I no hava no broom. You saida to the Chinese a fella that he a wasa in a charge of supplies, but he hasa disappeared and I no coulda finda him nowhere.'
Then the foreman turns to the Scotsman and says, 'And you, I thought I told you to shovel this pile.'
The Scotsman replies, 'Aye, ye did lad, boot ah couldnay get meself a shoovel! Ye left th' Chinese gadgie in chairge of supplies, boot ah couldnayfin' him either.'
The foreman is really angry now and storms off toward the pile of sand to look for the Chinese guy ...Just then, the Chinese guy leaps out from behind the pile of sand and yells:
'SUPPLIES!!'
Toastare
2007-12-15 21:59
Innan du trycker skicka! Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F27 Haha har du inte sett inslaget med Kjell Bergqvist och Tom Hjelte? Det var ju appropå kines-skämt. Moment killer! ;)
DIF!
Toastare
2007-12-15 22:03
bob, haha förlåt.. skriv igen då. fastän jag förstört allt nu ;)
Haha det är lungt ;)
DIF!
Toastare
2007-12-16 00:45
Dekay, reagerar du på samma sätt när det är bellman historier "en tysk, en fransk och en bellman" tråden ska ju ägnas till de dåliga ordvitsarna som namnen, inte "hur många kinser krävs det för att skruva i en glödlampa.." Precis som Ranta Runtiringen och andra finska namnvitsar.
Vart köper man billigast kor? I Ko-rea!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ta bort tråden kanske? Eller? Är det här okej?
whoopzidoo
Lite typiskt whoa att ta det med en nypa salt och skriva; Äh va fan! Det är ju kul! Och sen hosta upp dåliga exempel på varför tråden borde få va kvar.
whoopzidoo
så länge skämten driver med språket i sig och inte folket ser jag inget fel med det...
Toastare
2007-12-16 23:51
Exakt, det handlar inte om att driva med folket.. utan ORDvitsar. Dekay, en bellmanhistoria ska innehålla början "det var en fransk, en tysk och så bellman"..så om du råkat ut för någon med ordet "neger" i är det antagligen någon som försökt vara lustig på ett väldigt dåligt sätt. **TRÅDEN RENSAD** Tråden är för ordvitsar, jag upprepar: ordvitsar.
Toastare
2007-12-16 23:51
och om ni väntar två sekunder så rensar jag tråden..
Lyricist
2007-12-17 01:04
Vad heter Kinas yngsta porrskådis? Svar: Too Yung Vad heter Kinas största fjortis? Svar: Lee Ksom Ball Typ
Vad heter Kinas bäste idrottsman? Do Ping...
What would macgyver do?
Lyricist
2007-12-17 12:58
Vad heter Kinas bäste idrottsman? Do Ping... HAHAHAHHA!!!!
Pilsner P21 Vad heter Kinas bäste idrottsman? Do Ping...HAHAHA! Skitbra ;)
I tego arcana dei!
Great = Fu Kin Su Pa Hahhaaha
Vi är överallt!
Kinas äckligaste sås... Sum yong gai sås
Mabuhay!