I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Batrat on tour 2008...

Övrigt - Blandat

   

2007-12-13 21:12

Batrat on tour 2008...

Nu är det klubbat och klart att jag och några polare ska kapa en folkabuss och bege oss på en roadtrip från Stockholm, via östkusten, ned till Skåne för att sedan bege oss över till Danmark och senare Tyskland för att tillsist vända hem via västkusten och tillsist hem igen. Nu vill jag ha tips från er som bor i småstäder runt vår sträcka vart vi ska stanna till och vilka pubar vi ska gå på.

Spikade stopp i Sverige:

Kalmar, Kristiansstad, Malmö, Göteborg, Marsstrand, Örebro (har alltid velat röja den staden av någon anledning)

I åtanke:


Borgholm, Åhus, Båstad (skjuta brats med ärtrör), Växjö, Fjällbacka

Din uppgift:

Om du bor i någon av dessa städer eller i en stad som ligger bra till (max tio mils omväg) så får ni gärna tipsa om vad som finns att göra i just din stad! De ställerna vi vill sitta och pimpla bärs på ska vara softa, vi är inga klubbare utan vill mest sitta och dricka en öl och kanske äta en god matbit i solsken. Hotell/Vandrarhem är inte livsnödvändigt eftersom vi kommer bo i bilen eller hos släktningar och landsställen, men självklart tar vi emot bra tips om det finns något vasst någonstans.

Till Admin så säger jag att jag lägger denna tråd i blandat och inte reseforumet så det handlar mer om att folket på Whoa ska få presentera sin stad och försöka förgylla den lite med några glada grabbar. Detta för mig känns lite mer som blandat än resor.

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!