I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes (gärna erfarenheter)]Hotell i STHLM

Övrigt - Blandat

2007-12-13 19:55

[Sökes (gärna erfarenheter)]Hotell i STHLM

Tänkte ta en blixvisit till stockholm här i helgen, lite halvkort varsel men så är det ibland. kan sova hos en vän men eftersom flickvän följer med, varför inte make the most out of it...

Har kollat på bookins.com osv men det känns som mest "affärs"-hotell, jag vill ha mysfaktor 10+! så länge det inte är 1500+ kr / natt så är det helt ok.

Tips? Allt från 1km (gärna så centralt som möjligt) runt city bortåt söder är bra.

i get more pussy then panty!

2007-12-13 19:59
Grand är det enda rätta. langa ut lite extra så får du mer för det.

2007-12-13 20:05
standard rum med frukost nästan 4500.. lite väl kanske, tänk jag får ju 2 par skor för det!
 i get more pussy then panty!

2007-12-13 20:17
på fridhemsplan ligger ett skitnice ställe, STF. skitbra faktiskt, iofs är det ett vandarhem men bland dom bättre ställena jag bott på faktiskt, tv och internet på dygnet runt, alla kanaler. Sköna sängar, fräscha och bra duschar, trevlig personal och soft frukostbuffé.

http://www.fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-12-13 20:57
Scandic malmen skulle jag köra på. Vet inte vad det kostar men det ligger ju precis vid medborgarplatsen! Tunnelbanenedgång i samma hus, donken och pizza hut på andra sidan gatan och happyhour på Bullwinkle (om inte dom har hunnit bomma igen ännu) till klockan 12!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-13 22:11
bra att du har koll på bullwinkle. DOM HAR STÄNGT FÖR RENOVERING!!!!! :P

2007-12-13 22:13
finns ett skitnice vandrarhem i alby
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2007-12-13 22:14
ni kan sova hos mig om ni vill. dock vill jag sova i mitten ;)

2007-12-13 22:16
eggerone //

Då kan jag tyvärr meddela dig om att Bullwinkle är ett minne blott! Numer så blir det någon konferenslokal där.
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-13 22:17
lite utanför fins stan finns det ret mkt små hotell som inte e så dyra, i älvsjö så finns det ett par hotell som inte e så dyra o dom har lika priser alla liger väldigt nära pendeln

2007-12-13 22:29
aaa jag bodde i älvsjö senast jag var ner. kostade 1500 per dubbelrum om jag inte minns fel. fint område, bra hotell. minns fan inte vad det hette dock! jo, nu minns jag.. Rica -nånting!
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2007-12-13 22:30
klart dom konkar när kellys är så jävla mkt bättre och ligger granne med bullen :D

(bättre inom sunkhaaks genren)

2007-12-13 22:43
alltså det är helg, finns massor av hotell med helgdeals.

t.ex. clarion som är riktigt bra, 1280/natt denna helg. trendigt och modert, bra läge vid skanstull.

nordig light vid centralen, också riktigt fint finns för 1530/natt inkl frukost osv.. dom har nåt "nordic love"-paket också om jag fattade hemsidan rätt, som va billigare. ring och fråga!

hoppas ni hittar något mysigt, för dom pengarna kan man få grymma grejer på helgerna =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2007-12-13 22:48
rica hotel tyckte ja va sjysst. dock var de ett tag sen så kan inga priser:)
Var lite kreativ för fan!

2007-12-13 23:11
Rica Talk hette det i älvsjö som DrKista bodde på. Han tyckte det var helt ok och trivdes bra där. Dessutom fanns det ett gym i källaren där han kunde pumpa sina biceps innan det var dags för utgång. Hotellet rekommenderas starkt av DrKista.

PS. Hälsa bruden i receptionen om du far dit. DS.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-12-13 23:26

Kan hålla med Lia och rekomendera Nordic Light helt klart!

2007-12-14 00:46
DrKista P28: rica e de dyraste hotellet i älvsjö prova bo på typ hotell älvsjö där e det biligare och personalen är trevlig framföralt förut när ja jobabde där