I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kunde inte pissa

Övrigt - Blandat

   

2007-12-12 21:43

Kunde inte pissa

Förberättelse:
I lördags så softade jag med lite polare och gjorde ingen speciellt, sen drog jag hem på kvällen, skulle gå på toa, men kunde inte pissa. Men tänkte inte mer på det utan gick och la mig och sov. Vaknade runt 12, men somnade om igen o sov till fem.

Då har jag skitont i magen, ska gå o lätta på trycket(är riktigt jävla pissnödig) men det kommer absolut INGENTING, får halvt panik o säger det till morsan som ringer till karolinska och frågar vad man ska göra. Dom ger massa tips men inget funkar, jag känner att jag måste åka in, men käkar först.
 
I bilen på vägen dit (20 minuters resa typ) Så känns det verkligen som att jag ska dö, har så sjukt ont i magen o känns som att min kissblåsa ska spricka (pissa inte på 24 timmar o se hur ni mår sen)
Får ont i njurarna o har riktig jävla ångest o säger till morsan hur jag vill ha min begravning o skit (överdriver ganska lätt) .

Kommer in till ks o får ett rum, sen gör dom en kateter, detta går ut på att man för ner ett rör, som ser alldeles för tjockt ut, i urinröret. Detta var riktigt obehagligt. Sen tömmer dom blåsan på piss i en påse. När dom drog ut den så var det inte längre obehagligt, det gjorde riktigt äckligt ont. Men det ordnade sig, nu går dett att pissa igen.

Någon som varit med om något liknande? Dom på Ks hade ingen förklaring till det.

Blev lite långt. sorry.

Peace

NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?