I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är ni konstiga som mej?

Övrigt - Blandat

   

2007-12-12 14:15

Är ni konstiga som mej?

Vissa saker här i livet vet man ju inte om man är ensam om att göra. Så jag tänkte vi kunde ställa frågor och posta svar i denna tråd! Jag startar med att fråga:

1. När ni kommer på något riktigt, maffigt, megatungt och elakt att säga till någon man tjaffsar med.. Inte nått brutalt som "HORA DU SKA DÖ!!", utan nått smart perfekt. Händer det då att det känns som ni får en elektrisk stöt i huvudet? Blicken flackar till och man kan nästan höra ett "Zwooom" från hjärnan. Det händer mig varje gång. Kan även dyka upp om jag kommer på en riktigt tung punchline.

2. Har ni någonsin, när ni varit ensamma, gjort en elak hälsning till personerna som övervakar er, likt folket gör med Jim Carrey i the Truman show. Man vet att dessa personer inte finns, självklart.. men tänk om. Vad chockade dom skulle bli.. det är ju ändå ingen som ser!

3. Precis innan ni ska somna.. kan ni då höra musik i huvudet på ett sätt som inte går i vanliga fall? I vanliga fall kan man tänka sig en melodi.. men inte höra den på samma sätt som om stereon var på. Det kan jag ibland precis innan jag ska somna, men så fort jag tänker på det så försvinner den.