Kalle Anka
Efter flera nätters läsning har jag tröttnat. Jag finner de overkliga händelserna i Kalle anka som ett problem för seriens trovärdighet, gång på gång händer saker som inte fungerar i praktiken. Man kan ta lite exempel: Oppfinnarjocke uppfinner strålpistoler som gör en tyngdlös, eller tidsmaskiner som de reser med hejvilt. Joakim von anka badar i pengar som om det vore vatten, vet ni hur mycket mynt väger? Sedan den allra största frågan, de är djur och pratar? Och vad fan är det med denna skillnad mellan djur och djur? Musse är en jävla liten mus men har en hund? En hund som går på alla fyra och beter sig som en hund. Medans Musses bästa polare är Janne Långben, som också är en hund. Makes no sense to me. Jag har iaf sagt upp prenumerationen.
kalles hus ser olika ut i varenda avsnitt typ, och är det bara en stor slump att båda kalles och musses flickvän har samma efternamn som dom? eller är dom släkt på nå sätt?
Graffiti is like music for your eyes.
nu nystas det upp, förekommer incest i Kalle Anka?
Lika konstigt att ingen i kalles bekantskapskrets märker att han går utan byxor och inte har ett könsorgan. men uppenbarligen är det ju ett lyckat koncept.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
jag tror att jag ska sluta att kolla på science fiction filmer. de är så orealistiska. samt action då de ofta bryter mot fysikens lagar när det kommer till slagsmål och bil stunts. men hallå! kolla på matrix lixxom. han springer ju sjukt snabbt! och dyker undan för kulor! vadfan är det om, asså hallååå?
Vore kul om alla en dag skulle "gå ankeborg".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe jag märkte en rolig sak för en tid sen. Kalle har precis duschat så springer knattarna in i badrummet, då tar kalla en handuk för nederdelen fort som fan och säger något typ" knacka innan ni går in!" eller så, men sedan längre ner på sidan så går han med överdel och då är det helt okej att visa nederdelen :D
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
ten pringles
your career is a typo, mine is written like a haiku
Och vad fan är det med denna skillnad mellan djur och djur? Musse är en jävla liten mus men har en hund? En hund som går på alla fyra och beter sig som en hund. Medans Musses bästa polare är Janne Långben, som också är en hund. Haha, det är jävligt kul när du säger det så.
"Jag har iaf sagt upp prenumerationen." haha
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
ja verkligen knasig att de räckte me att sätta på sig kostymen sen e han inte naken länge..
hahaha fyfan vad roligt trådskaparens inlägg av:P
eller att Mimi är har en katt som husdjur
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
det är tecknat, köp ett liv om ni verkligen sitter och klagar över att det är overkligt. ni gillar simpsons, family guy o sånt skit? är det verkligt?
Kung i undre världen
under intag av LSD förefaller det hela logiskt.
samt svamp och doy
Kung i undre världen
Tenpringles jag tror inte meningen med kalle anka är att det ska vara logiskt eller verklighetstroget. du kan nog sluta läsa serier..
Pluto är en hund precis som Goofy skillnaden är att Pluto har Downs, enkelt.
^ Haha, word :D
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
det jag stör mig mest på är hur kalle hänger efter en slyna som kajsa, som playar honom och alexanders lukas som fan
du är kär i mig.
Det som är lite konstigt är ju det att björnligan alltid kommer ut ur fängelset på något sätt för att i slutet av serien torska och åka in igen. Man tycker ju att dom borde få sitta några år först så som dom håller på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att björnligan är backade av Leif Silbersky är ingen nyhet. det verkliga mysteriet är dock hur trådskaparen kan vara 22 och först nu se att allt inte stämmer i ankeborg. good call på prenumerationsavslutet dock...
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Orka vara Petig, Kalle-Anka äger. Rök en fet o kolla sen, haha..
be the change
Kalle Anka är de bästa disney har gjort ever. Kalle Anka och gänget alltså. Ankeborg :) Jag ska flytta dit nångång. Aaaah, jag skulle må som en prins :)
Läs uti vår hage istället !!!!!!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....