I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Måste flytta

Övrigt - Blandat

2007-12-09 23:37

Måste flytta

Bruden och jag träffades första gången 14 feb 2007 och efter några veckor så flyttade vi ihop i en liten lya i Göteborg där jag alltid har bott i hela mitt liv.

Men efter ett bråk så tog hon sitt pick och pack och drog upp till borlänge där hon kommer ifrån. Men efter några månader så tog vi kontakt igen och vi är tillsammans igen. Eftersom båda bor hos våra föräldrar så tänkte vi söka eget igen men eftersom det är näst intill omöjligt att hitta lägenhet i göteborg så riktade vi in oss på borlänge och efter si så där 2 veckor så va vi på våran första visning och nu för ett par dagar sen skrev vi kontrakt.

Har varit i borlänge ett antal gånger, en av gångerna va peace and love i somras och jag verkligen avskyr staden. Inga sevärdigheter , inget gammalt och fint utan nog en av sveriges tråkigaste stad dessutom en ful dialekt.

Och för tillfället bor jag på en luftmadrass hos min kära mor i min lillebrorsas rum. Men brukar alltid pendla mellan Varberg-Göteborg för att träfa polare med mera.

Har 5 syskon och alla bor antligen i varberg ( 7 mil ifrån göteborg ) eller i Göteborg. Har en brorsdotter och snart ska min äldsta syrra föda. Känns som jag kommer lämna allt och kommer missa så mycket och därför har jag en Jätte ångest.

Jag ska med andra ord lämna hela min familj, släkt och vänner till en by där min enda vän är min flickvän.

Behövde skriva av mig. Peace PPK

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger