I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bäng på vattenpipa?

Övrigt - Blandat

   

2007-12-08 22:23

Bäng på vattenpipa?

Var med några polare på Aladdin (Vattenpipacafé) för några timmar sen, vi satt och rökte i tre timmar. Under den sista timmen så kände jag att jag hade fått någon form av nikokick, men mitt huvud bultade, och det är väl inte så normalt? Hursomhelst så bestämde vi oss för att gå, och då är mina ben som två tunga stenar. Det är riktigt svårt att gå och när vi väl har gått en bit så blir jag tvungen att lägga mig ner på marken. Jag hade en förjävlig huvudvärk, jag var yr och mina ben kunde knappt bära mig. Efter att ha legat och andats djupt i ca 10 minuter så ställer jag mig upp, jag är fortfarande lite yr och jag har fortfarande ont i huvudet, men vi bestämmer oss för att fortsätta gå. Vi går och äter, åker hem, och nu sitter jag här och jag har fortfarande ont i huvudet. Det var inget fel på vattenpipan, inget man såg iallafall. Nu undrar jag om någon vet vad detta kan ha berott på? Jag har rökt vattenpipa innan, och jag är van med nikotin.

Tacksam för seriösa svar!

Would I shit you? You're my favourite turd.