"Huliganbråk i Stockholm"
DN Just nu öser det ner hos mig, och jag bor 10 min från Skanstull. Min fråga: kravallar huliganer med paraplyer & regnställ eller? Jag har iaf föreställningen om att ifall jag skulle vara ute och huliganisera mig skulle jag stannat hemma om det regnade. Ngn som kan skina lite ljus över frågan?
It's only gay if balls are touching
^_^ Felskrivning, 40-50 skall det vara.
hahahahaha tänkte väl det!
Toastare
2007-12-01 20:04
fan vad roligt..tänkte "vilka lama bilder de tagit om det var 4050 personer"
Jag skyller allt på Emma!
Är man huligan så är man, no matter vilket vädret.. antar ja.. Haha, blev lite "what the fuck" över dedär 4050 här me.. hah..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va många me 4050 personer
Fjantigt att hålla på nu när det inte är säsong. Tycker dock det är jävligt bra att dom tar det på restaurangen. Jag pallar inte ännu fler åtgärder på Söderstadion.
The Dude minds!
Nödvändig tråd här. Tror du folk som riskerar att få näsan avslagen bryr sig om att det är lite regn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om jag skulle få näsan avslagen hade jag föredragit solsken
bränn, bränn, bränn alla män
Garanterat några ifrån de yngre firmorna som hade en tråkig kväll och fick nys om nått :)
- OKAAAAJ
Det var väl en krog (?) som stormades, så det känns inte så
DIF!
Ta bort tråden. Ser inget diskussionsämne direkt.
strength
intressant hm-reklam till höger dock
AIK
På kingstown är det så kass musik ändå så.
spliff macht frei
de yngre är mellan 20-25, nånstans där :) Finns även yngre men inte som har vidare kontakt med de "riktiga" firmorna.
- OKAAAAJ
viktorr :O, de som är med i småfirmorna är sånna som inte har uppnått krogåldern.
DIF!
Graffare
2007-12-02 01:02
Ni kan ju försöka inbilla er vad ni vill om yngrefirmorna. Era spekulationer är ungefär lika roliga som Lennart Sjöstrand vid polisens länskommunikationscentral, då han tidigare ikväll påstod att DIFs respektive AIKs yngre förmågor skulle slagits samman för att plocka bajen.
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
var det därför det var massa poliser i centralen igår ???? o massa opposames??
fyllfinne:Igår så var det nazimarsch och konfrontationer inne i stan och vid stockholm södra, men det kan va nåt annat också..
DIF!
bob: okej. då var det nog det alla poliser o resten var där för
Graffare
2007-12-02 01:18
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
Lika patetiskt som vanligt med huliganbråk. Läge att växa upp måhända.
Look with your own eyes - See with your own mind
bajen skulle möta dif, inget hände. bajen gick tillbaka till sin krog och blev där attackerade av aik tror jag.. ssssådärja nu har du fått lite ljus :)
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Hangaround
2007-12-02 03:49
Var det därför det vara 30 bussar, 10 mann på hästar, kravallpoliser, 30 talet på gamla stans perrong och så vidare? Drog förbi med bussen och det var ösregn av poliser.
– Enligt vad vi vet så var det AIK:are och djurgårdare som stämt möte för att slåss därute. Sedan ska de grupperna ha gått ihop, tagit sig till Södermalm och attackerat Hammarbysupportrarna på Södermalmskrogen, säger Lennart Sjöstrand vid polisens länskommunikationscentral, till TT. Man måste få undra om polisen medvetet driver med reportern, som i sin tur är för korkad för att fatta det. "Tror ni de går på det här?".
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Hur jävla badass hade det inte varit med 4050 pers, egentligen? Som ett krig ju! Nejmen, uppenbarligen relaterat till hockeyn, de som inte lyckades se det borde fråga om de verkligen är fans eller inte.
•pave paradise•
lhabia X0 Haha skulle var lite speciellt att ange det så precist också :P
DIF!
bob: Nejmen vadå? Då hade jag kanske börjat lita på Aftonbladet igen. "Helvete vad exakt denna rapportering var..4050 pers, sånt hittar man bara inte på". Du ser? Det hade funkat men nejnej, nu måste jag nöja mig med 40-50 pers och poliser som driver med reportrarna istället...
•pave paradise•
aaah väntade bara på att whoas egen huliganhövding och hårding Capone skulle välsigna tråden med ett av sina givande inlägg...
demento hahah, bang on target
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Ungefär den löjligaste företeelsen i Sverige sen Adidas Kickers och Buffaloskor.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
dom var fulla och skrek ramsor :( När jag är på det viset så kör jag luva och tycker att lite regn är uppfriskande!
whoopzidoo
vad gör fotbolshulliganer på whoa?
Tar en paus från det hårda livet
whoopzidoo
btw: både gnaget och bajen suger i hockey haha.. LEKSAND FO LIFE!
Kungvikke: kan inte annat än hålla med. stäng tråden.
strength
Varför inte använda tråden som diskussionsunderlag istället. Var ligger äran i att slå ett gäng som är hälften färre till antalet sönder och samman? Och varför slåss överhuvudtaget? Det är ju helt vansinnigt efterblivet, det är ju samma sport de håller på. Eller sporten är kanske mest en förevändning.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Tar en paus från det hårda livet Damn straight. Felicia says it like it is.
•pave paradise•
bob, så är det inte riktigt va, de flesta i de yngre firmorna är över 20 år :)
- OKAAAAJ
De yngre i Stockholm är, faktiskt, yngre. 15-16. Och vi hatar de åh så innerligt. Slynglar.
•pave paradise•
Kanske de yngsta är så unga, men med de "yngre" syftar jag på till exempel BBS?
- OKAAAAJ
aftonbladet briljerar igen.
SKU - SKU - SKULASON!