I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har hört om..

Övrigt - Blandat

2007-11-29 14:36

Har hört om..

ett adidas lager i tyskland. något sorts central-grossist-lager där dom har aaallt till balla priser. Någon som vet var någonstans det är typ? någon föredetta klädaffärsägare som känner att dom vill dela med sig av vägen till adidas-eldorado..

solar mig i den permanenta glansen av mig själv.

2007-12-06 01:28
skull

jag vet vem du hört det där ifrån :P
kan det vara från en viss affär på söder?
mitt tips skulle isf vara att gå till den affären och fråga mer.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-12-06 18:11
Men grossister med låga priser finns ju inom alla branscher. Handlar väl inte om att hitta grossisten, utan om att man måste ha företag för att köpa av dem?

2007-12-07 23:15
jo, det är oftast det som är problemet, att man måste gå via ett företag.

2007-12-11 10:53
pajson: har du inte hört? dom finns inte längre. dom gick i graven fett! Så nu står man där med ett rykte utan möjlighet att backa upp det...

Scripta: jaja men nu var det inte det som var problemet, problemet var att hitta dit :P
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.

2007-12-11 17:27
skull
Hm... tyckte det var skumt att man inte längre kunde handla från hemsidan. Synd, fanns ju ändå lite gött där.

Men du, dom är skyldiga mig en kaffe... så vi kan ju byta en kaffe mot en resa till tyskland? Eller så vet jag vad dom heter, bara att stalka för att kunna fråga dom. Vad sägs? :)

2007-12-11 17:31
Det finns ju en fet outlet utanför stutgart tyvärr inte så bra adidas saker, men det beror vad du söker efter. Söker du efter adidas original, är det inte så bra men det andra vanliga saker som adidas gör är väl bra
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE