Producent
2007-11-28 19:45
en fråga till tjejer
tycker ni att det är viktigt att er partner är pratglad, tex att han alltid har något roligt att berätta osv....
i make music
Aa, det tror jag väl. De flesta tjejer tycker nog så. De Flesta. Klart det finns undantag. Men generellt sett så vill man liksom att någon pratar och är social med en. tittut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett jävla krav att alltid ha något roligt att berätta. Orka med en sån tjej.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Man vill ha en social pojkvän som man kan föra diskussioner med. Men att alltid ha ngt att berätta är väl lite för mycket begärt?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Det är ett stort plus om man kan prata om det mesta med sin pojkvän, föra "intelligenta" diskussioner, osv. Men eftersom jag själv inte alltid har något helt lysande att prata om är det inget krav, dock så kan det vara lite väl tråkigt att bara ha sex, äta, sova, duscha, titta på tv, valfri sysselsättning, utan att någonsin prata...
Toastare
2007-11-28 20:08
samtalet ska komma av sig själv.. det gäller att ha så pass olika liv även om man lever ihop att man har något att berätta. sen på vilken nivå det är spelar ingen roll..
Jag skyller allt på Emma!
absolut ja!
Music is my boyfriend!
Att kunna snacka ja. Men att alltid nåt roligt att berätta? Nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hatar när tjejer säger "Säg något kul!" Hata är ett starkt ord och därför använde jag det nu...
^ Smart sagt.
Bounty är vettigast!
jagvillocksåhaenblog.com
tja i början är det väl viktigt, men efter ett tag ( i mitt fall 6 år) så är det inte så viktigt längre. Jag pratar mycket mer än min sambo, men det är ok, han lyssnar och svarar han hinner nog inte säga något för jag pratar hela tiden.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
"kan du inte berätta nåt roligt?" Öööh.....
Poker_face P18 HAHAHA! Så sant så sant!
jag o min polare dummar alltid hos, kommer på skämt & skämtar typ alltid. sen när vi e på fest eller bara ute på stan med några. så kommer alltid någon och säger, hallå du! säg något roligt!
bara, wtf? blir helt stilla i hjärnan när folk säger det
lite off topic men ändå
alltid OSS !!!
Toastare
2007-11-28 22:14
Enola, sen när ni är 70 sitter ni där och lyssnar på väggklockan som tickar... ;)
fan va tråkigt å prata med sin flickvän, det har man ju polare till. min flickvän vill alltid ligga å "småprata" innan vi sover. jag ligger å "mm:ar" lite, sen somnar jag. prata gör jag tillräckligt i plugget, hemma vill jag ta det lugnt.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
ja vad fan kommer det ifrån egentligen, "berätta nåt roligt!"? hur kul är det att slänga upp en massa på kommando egentligen......
Ja, bara han inte är för egoistisk och bara snackar om hansjälv,. men klart han ska vara social och prata på, annarsblir det bara tyst och pinsamt,.
*yeah...
Jag uppskattar det, men tar gärna på mig rollen som historieberättare om min man faller i tystnad
My heart lives in my vagina.
Th1ef X17 me 2, tycker det är kul att prata, tillomed om det handlar om absolut inget. det blir fan bara tråkigt att sitta där helt tyst. hör man när man andas o sånt. bahhh
Ja, hatar folk som inte pratar, ar sjalv en javla pratkvarn sa da far man ju sitta dar och halla lada sjalv..kul liksom
Inte alltid man vi småsnacka, men ändå är det ett måste. Gärna innan man somnar. Helt onödigt snackt, vill man säga något kan man göra det direkt när man ses, Vad mer kan det finnas att berätta precis innan man ska sova? Brudar är skit, jaaa
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Alltså, att alltid ha nåt roligt att berätta känns lite dumt krav men man ska absolut kunna prata och diskutera med varann. Så sjukt frustrerande att vara tillsammans med nån som är tyst som en mussla och inte bryr sig om att varken höra eller föra diskussioner..
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
alltså jag fattar inte det här med att prata för att det inte ska vara tyst?
fast man inte har något vettigt o säga?
det värsta som finns är folk som sitter o bara babblar o babblar om absolut ingenting!
välj dina ord liksom. man behöver inte prata 24/7.
sen vill man såklart inte ha en pojkvän som aldrig säger någonting.
han ska vara bekväm med att både prata och säga sina åsikter, men inte ha problem att sitta i tystnad heller.
mjao!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Om man har saker gemensamt har man ju alltid saker att prata om!
Fejna fezken!
låter som ett ryskt ord
MEN OMG! skrev i fel tråd
Jag brukar alltid vara halvlullig när jag är med tjejer, just för att dom alltid vill snacka.
The Dude minds!
Visst ska han kunna snacka men nästan viktigare att man kan vara tysta tillsammans.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Producent
2007-11-29 16:10
dashiki sa det!!! hehe
i make music
min flickvän pratar oavbrutet i evigheter, det är skönt för man slipper sitta i tystet, men jobbigt om man vill se på tv eller spela spel eller nåt där man vill kunna lyssna/tänka. ja alltså hon tystnar aldrig, bara om det är nåt hon gillar på tv, om hon ska äta eller om nån frågar henne nåt. gotta love it.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
det är en ganska självklarhet, men man kaninte heller vara glad alla dagar!
JAAAAAA. är man rolig, glad och spontan så övervinner de allt..
Vill man inte kunna föra seriösa diskussioner och roliga samtal med alla man känner, oavsett kön?"Säg något roligt!" Haha... Fan är det för retards till människor ni träffar?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Bounty jag gillar inte tickande klockor så vi lyssnar nog på kylskåpets stilla surrande
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Toastare
2007-11-29 21:23
Enola, och flugan i fönstret... och nån gång i halvtimmen yttras ett "jahaja"
Bounty låter mysigt, tryggt.
fan va schysst. nu vill jag ha en flickvän att ligga och snacka skit med innan jag somnar. gärna en diskussion som bara försvinner in i sömn. älskar när man ligger och snackar och till slut så kan det ta fem minuter innan ett svar kommer.