I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på present till tjej!

Övrigt - Blandat

2007-11-26 22:24

Tips på present till tjej!

Hej, det är så att flickan fyller år om knappt 2 veckor, och jag är jättedålig på att köpa presenter. Men med lite list har jag lyckats få ur henne att hon vill ha kläder osv. Några tips på vad man kan ge en tjej med typ "monkey" stilen? Brukar klä sig i stora tröjor/t-shirtar kombinerat med tights osv, men ibland har hon "vanliga" kläder typ jeans och top.

Aja, tack på förhand!

Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-11-26 23:15
ganska stort spann men här kanske kan finnas nått som passar
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.

2007-11-26 23:38
orup

tack

killa.skrilla

osäker, tack ändå :P
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-11-27 00:39

Beroende på vilken prisklass och vilken stad du bor i, så varierar ju rekommendationerna. Men ett tips som har riktigt schyssta kläder i blandade prisklasser är monki. Kolla runt där en aning, så kommer du nog hitta många olika tröjor och t-shirts och allt vad det heter som kan passa henne.

Skor är rätt dumt och osäkert att köpa i övrigt, då det är väldigt svårt att få rätt storlek till somliga; olika storlekar för olika typer av skor för olika typer av fötter.

Delam tange barat

2007-11-27 01:23
om du vill köpa underkläder - hanky pankys. finns på bl.a. twilfit. deras string sitter verkligen galet snyggt. jag använder aldrig string i vanliga fall men aaah dessa är så mjuka och fina. och sååå snygga.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2007-11-27 16:24
http://www.girlprops.com är ultimat!
dock så är leveranstiden  till sverige tydligen väldigt lång och det kan dröja upp till 8 veckor. Så man kanske inte ska köpa julklappar där just nu :/ 

2007-11-27 20:01
lia

Vet du om det finns nån butik som säljer sånt i göteborg?

Rachel

Ja det var det jag menade med mitt tydligen felstavade "monkey" :P. Nån liknande affär i Gbg?

2007-11-27 20:29
 F21

Meh! Underkläder i present?! Är du verkligen så cheesy .. :)

Götta på med lita speciella tischor, håller alltid.

2007-11-27 20:57
vafan är en tischa? t-shirt? :D

2007-11-27 21:04
 _Bajsaren P7 jag bor tyvärr inte i gbg så känner inte till butiker däromkring, men monki har ju en webbshop?

Delam tange barat

2007-11-27 21:27
_Bajsaren P7
twilfit finns överallt. annars typ NK.

devv - inte underkläder. hanky pankys!!!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2007-11-29 00:16
okej, tror jag smäller på några t-shirtar och kanske nåt sånt där fräckt hankypanky-paket, så får jag ut lite av det också :)

2007-11-29 18:26
http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=7472

hade köpt det på en gång om jag hade några sånna problem!

2007-12-01 19:55
girlprops hade ju galet snygga och galna örhängen. Jag fick ta på mig min haklapp med dreggel uppsamlare.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-12-09 02:09
Om du vill ha billiga och sygga tischas till tjejer som är stora kolla på INDISKA, GINA TRICOT, HM.. alltså moki har snygga klderä som sjutton men gör so mig när jag är lite kort på pengar gå in där kolla vad som finns, sen så går du in på HM , indiska whatever ngn random butik. tro mig du hjittar säkert en skit snygg stor tishörst i samma stuk som monki fast typ 400 billligare!!

Det handlar inte om klädeplaggetsprislapp, fan man kan hitta minst lika snygga saker på second hand eller indiska bara att då står de inte "nike" över hela tröjan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-09 17:21
Agent Provocateur har ju öppnat i Sthlm. Om jag hade haft pojkvän så skulle jag skicka honom dit, förutsatt att han hade pengar då. Win-win!

Om hon gillar Monki, varför inte gå dit och kolla om det finns någon sjysst hood eller nåt åt henne där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-09 18:18
_Bajsaren P7

Twilfit finns i femman, en våning upp. Monki finns i kompassen eller på Södra larmgatan! Mitt emot ligger Stuk och Weekday också.
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"